شناسهٔ خبر: 22638357 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

پزشکیان در صحن علنی؛

توطئه داعش با تدبیر مقام معظم رهبری خنثی شد/ مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست‌های مقام معظم رهبری در زمینه مقابله با توطئه داعش بسیار خوب بود و از روز اول در مقابل این توطئه با قاطعیت ایستادند که انجام این مهم، قابل قدردانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 1 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین‌نامه ای، اظهارداشت: بر اساس ماده (110) آیین‌نامه داخلی مجلس در هر جلسه علنی مجلس، رئیس جلسه قبل از بررسی دستور کار می‌تواند در مورد گزارش‌ها و مسائل مهم روز مطالبی را بیان کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به پیروزی نیروهای اسلام بر داعش انتظار می‌رود آقای پزشکیان به عنوان رئیس جلسه امروز خدمت رهبر فرزانه انقلاب، نیروهای مسلح، ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم عراق و سوریه تبریک بگوید تا همه بدانند ما همه سرباز مقام معظم رهبری هستیم و این پیروزی از آن همه ملت‌های مسلمان است.

پزشکیان در پاسخ به این تذکر گفت: مقرر است بیانیه ای در این راستا توسط تمامی نمایندگان تهیه و امضا شود چرا که دستاورد بزرگی به دست آمده و توطئه‌های آمریکا و قدرت‌های سلطه طلب در منطقه خنثی شده چرا که کشورهای سلطه‌گر امیدوار بودند با کارهایشان در منطقه، کشورهای اسلامی به خصوص ایران را وادار به تسلیم کنند و کاری که نیروی قدس و سوریه در منطقه برای دفاع از سرزمین خودشان انجام دادند کار بسیار بزرگی بود و سیاست‌های مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار خوب بود و از روز اول در مقابل این توطئه با قاطعیت ایستادند که انجام این مهم، قابل قدردانی است و کارهایی که سردار سلیمانی به کمک‌ مجموعه نیروهای مسلح، سپاه و بسیج انجام دادند قابل قدردانی و بسیار باارزش است.

پزشکیان ادامه داد: در حقیقت این کارهایی که انجام شد مبارزه‌ای در مقابل تروریسم بود و جمهوری اسلامی ایران در صف مقدم این مبارزه بود و ما مدیون شهدای حرم و کسانی که در مقابل شیطنت‌های آنها ایستادند، هستیم. دشمنان دم از مبارزه با تروریسم می‌زدند اما ما قربانیان تروریسم بودیم و جمهوری اسلامی با تمام قوا در مقابل تروریسم ایستاد و توانست به کشورهای قربانی تروریسم کمک کند و این موضوع قابل تقدیر است و به خدمت مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی و کشور عراق و سوریه و همچنین به تمامی رزمندگان تبریک می‌گویم.

نظر شما