شناسهٔ خبر: 22638021 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: کمیته ملی المپیک | لینک خبر

اولین سرداور بین المللی تنیس روی میز ایران؛پذیرش بانوی ایرانی با عالی ترین امتیاز

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، سیمین رضایی بانوی توانمند عرصه های بین المللی و دارای اولین مدرک بلوبج داوری که در سال های اخیر قضاوت های موفقی را در بالاترین سطوح میادین بین المللی به نمایندگی از کشورمان به انجام رسانده ، موفق شد با تلاش و کوشش مثال زدنی و حمایت فدراسیون،از تاریخ ٢٥ تا ٢٨ آبان ماه با حضور دوره سرداوری که در کشور اسلواکى برگزار گردید ، گواهینامه ارزشمند سرداوری بین المللی را اخذ نماید .
در این دوره ۱۰ شرکت کننده از کشورهاى جمهوری چک ، کرواسى ، پاراگوئه ، اتریش، اسلواکى ، ایران ، کره جنوبی ، فنلاند و آمریکا حاضر بوده اند .
این دوره تحت نظر کمیته داوران و سرداوران فدراسیون جهانى و با تدریس جو فیشر از أمریکا و مایکل زوایپ از آلمان با کیفیت بسیار خوب و طرح مباحث کاملا تخصصی برگزار گردید .
این دوره شامل امتحان عملى ، کار گروهى، مصاحبه شفاهى بوده و در طی برگزاری دوره نیز آزمون های مختلف کتبی برگزار گردیده است .  
پیش از این سیمین رضایی در دوره ARE (امتحان پیشرفته قوانین و مقررات) که پیش نیاز حضور در دوره سرداوری بین المللی بوده در کشور اتریش حاضر و این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشته بود .
مقرر گردیده قبول شدگان این دوره ، از  سال  ٢٠١٨ ابتدا به عنوان کمک سرداور بین المللی در میادین مختلف به کار گرفته شوند .
سیمین رضایی در این دوره با عالیترین امتیاز این افتخار را برای کشورمان به ارمغان آورده است .


 

نظر شما