شناسهٔ خبر: 22637485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان:

دانشجویان برتر استان زنجان انتخاب می‌شوند

R41375/P1486/S6,59/CT11

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان از انتخاب دانشجویان برتر و تجلیل از آن‌ها در جشنواره خبر داد و گفت: طرح دفاع ۳ دقیقه‌ای در زنجان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مهدی عباسی شامگاه سه‌شنبه در ستاد هفته پژوهش و فناوری استان زنجان اظهار داشت: جهاد دانشگاهی امسال برای سومین سال طرح ابتکاری جشنواره انتخاب دانشجویان برتر را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا می توانند در جشنواره انتخاب دانشجوی برتر شرکت کنند ابراز کرد: این کار به ایجاد انگیزه و تقویت پژوهش در دانشجویان کمک می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان کمک به ترویج فرهنگ پژوهش، ارتقای منزلت پژوهش، تجاری‌سازی پژوهش‌ه، معرفی استعدادهای دانشجوی برتر و ارتباط صنعت و پژوهشگران را از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره انتخاب دانشجوی برتر عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه منتخبان این جشنواره فقط از دانشگاه‌های استان زنجان انتخاب می‌شوند بیان کرد: افراد باید فعالیت‌های پژوهشی خود را که مربوط به دو سال گذشته منتهی به آذر ماه باشد به جشنواره ارسال کنند.

عباسی تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در سال گذشته را 88 اثر برشمرد و گفت: تاکنون 30 طرح از هیئت تشخیص به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و هنوز دریافت آثار از علاقه‌مندان ادامه دارد.

وی به اجرای مسابقه دفاع سه دقیقه‌‌ای اشاره کرد و گفت: این مسابقه همزمان در 9 استان اجرا می‌‌شود و هدف از آن ارتقای فن بیان در بین جامعه دانشگاهی و نیز ارتباط با جامعه و صنعت است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت علاقه‌‌مندان در طرح دفاع سه دقیقه‌‌ای در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای همه دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی مورد تایید وزارت علوم امکان پذیر است ابراز کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید از طرح ثبت نامی خود دفاع کرده باشند.

انتهای پیام/

نظر شما