شناسهٔ خبر: 22636418 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از سوی سازمان سنجش؛

نتایج نهایی آزمون اختصاصی پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه اعلام شد

نتایج نهایی آزمون اختصاصی دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو اطلاعیه ۲۹ مرداد ۹۶، جزئیات ثبت نام معرفی‌شدگان نهایی آزمون اختصاصی دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه اعلام شد.

داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ معرفی‌شدگان‌ نهایی‌ هر یک‌ از کدرشته محل‌های‌ تحصیلی اعلام‌ شده‌ است‌، می توانند برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه، معرفی‌شدگان لازم است که در یکی از روزهای ‌شنبه ۱۱ آذر و یا یکشنبه ۱۲ آذر با توجه به موارد اعلام شده طبق نظر معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ‌برای ثبت‌نام‌ به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده است.

حضور شخص معرفی شده برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ اعلام شده توسط هر دانشگاه و موسسه قبولی و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد و عدم مراجعه معرفی ‌شدگان در تاریخ‌ تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

معرفی‌شدگان موظف به پرداخت شهریه طبق اعلام دانشگاه محل قبولی خود هستند.

دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در تعیین سطح تحصیلی معرفی‌شدگان اختیار دارند تا متناسب با مستندات موجود تصمیم‌گیری کنند.

نتیجه جایابی آن دسته از دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه که از طریق مبادی قانونی در این پژوهشگاه پذیرفته شده‌اند، متعاقباً پس از تایید معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام خواهد شد.

نظر شما