شناسهٔ خبر: 22636104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده انتظامی دلگان:

۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان دلگان کشف شد

R7843/P1486/S6,65/CT1

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از کشف ۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری ۲ قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ غلامعلی قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دلگان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری 109 فرماندهی انتظامی دلگان حین گشت‌زنی در محور ایرانشهر- دلگان به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند و این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد 90 هزار نخ سیگار خارجی با مارک‌های مختلف به ارزش 100 میلیون ریال که داخل خودرو به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی در این رابطه، خاطرنشان کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت اقتصادی و قاچاقچیان کالا برخورد قاطع و اجازه جولان را به آن ها نخواهد داد.

دستگیری قاتل 3 ماه پس از وقوع جرم در دلگان

 قنبری در تشریح جزئیات خبر دستگیری یک قاتل در این شهرستان اظهار داشت: با تلاش ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی این فرماندهی، قاتل فراری که از 3 ماه پیش به اتهام قتل مردی میانسال تحت تعقیب بود، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی دلگان تصریح کرد: در اواسط مردادماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل و احراق منزل شخصی مقتول، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس پس از 2 ماه تلاش شبانه‌روزی و کار اطلاعاتی در نهایت محل اختفای متهم در یکی از روستاهای تابعه شهرستان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی قضائی متهم را دستگیر کردند.

قنبری با اشاره به اعتراف متهم به قتل به دلایل شخصی و ضمن تقدیر از همراهی خوب مردم در دستگیری این متهم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط اجازه نخواهد داد مجرمان و افراد سودجو و فرصت طلب به اهداف پلید خود دست یابند.

انتهای پیام/

نظر شما