شناسهٔ خبر: 22635886 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ولایتی: هیمنه شکست ناپذیری اسرائیل فروریخته است

منبع: فارس

دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه برخی جریان‌های سیاسی از روی غفلت می‌خواستند جریان بیداری اسلامی را منحرف کنند گفت: هیمنه شکست ناپذیری اسرائیل فروریخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، علی اکبر ولایتی دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی در اجلاس جهانی محبان اهل بیت (ع) و مساله تکفیری‌ها امروز چهارشنبه با اشاره به پیروزی بر تکفیری‌ها و تبریک ایام ربیع و تسلیت حادثه زلزله در ایران و عراق گفت: این اجلاس در یکی از سختترین شرایط منطقه ای برگزار میشود. اهل بیت یکی از دو حبل متین پیامبر نزد مسلمانان هستند.

وی افزود: اهل بیت پیشگامان مبارزه با افراط و جهل هستند. نزدیک 7 سال از بیداری اسلامی است که ضد استکباری ضد صهیونیستی و ضد استکباری است که در برخی کشورها بساط ظلم و استبداد را برچید.

ولایتی گفت: برخی جریان‌های سیاسی از روی غفلت با دلخوشی اسیر وسوسه غرب شده و می‌خواستند جریان بیداری اسلامی را منحرف کنند.

وی افزود: فرقه گرایی و تکفیر مسلمانان در این ایام شرایط دشواری را ‌پیش روی مسلمانان قرار داد. دشمنان اسلامی سعی دارند با استفاده از امکاناتشان جهان اسلام را در وضعیت ضعف آشوب و فتنه و تجزیه نگه دارند و سیمایی تیره از ان بر اساس الگوی وهابیت نشان دهند.

ولایتی تصریح کرد: دوران حساس انتقالی کنونی غرب آسیا با موفقیت‌های کم‌نظیری همراه شده که هیمنه شکست ناپذیری اسرائیل را فروریخته؛ سوریه و عراق در یکسال اخیر با پشتیبانی مقاومت به پیروزی‌های بزرگی دست یافته‌اند. داعش در روزهای اخیر از هم پاشید. ملت مظلوم یمن زیر بمباران‌های وحشیانه سعودی جان می‌سپارند و بحرین نزدیک به اوضاع پر خطر و پیچیده شده اما آینده روشن است.

نظر شما