شناسهٔ خبر: 22634947 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

بیانیه تبریک نمایندگان مجلس به رهبر معظم انقلاب

گروه سیاسی: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیروزی جبهه مقاومت را به مقام معظم رهبری، جبهه مقاومت و مردم ایران، عراق، سوریه و لبنان تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، 206 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل پایان داعش در عراق و سوریه تقدیر کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای

سلام‌ علیکم

كَتَبَ اللَّهُ لَأَغْلِبَنَّ أَنَا وَرُسُلِی ۚ إِنَّ اللَّهَ قَوِیٌّ عَزِیزٌ
پیروزی غرورآفرین فرزندان اسلام و جبهه نور در مقابل ظلمت بر حضرتعالی، رزمندگان و حماسه‌سازان جبهه اسلام ناب محمدی، خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم، مردم انقلابی، حق طلب و مجاهد ایران اسلامی، عراق، سوریه، لبنان و همه حامیان خط و جبهه مقاومت و عموم مردم مسلمان و ملت جهان تبریک و تهنیت باد.
بی‌شک این پیروزی صرفا غلبه بر جنایتکاران، ازخدابی‌خبران، منحرفان و خون‌آشامان داعشی، تکفیری و تروریستی نبود بلکه غلبه جبهه حق‌طلبی و مقاومت در مقابل جبهه استکبار جهانی، نظام سلطه و همه حامیان و دست‌نشاندگان بین‌المللی و منطقه‌ای آنان بود.
مستکبران، سلطه‌طلبان و استثمارگرانی که منافع نامشروع خویش را در ایجاد درگیری و بی‌ثباتی هدایت‌شده در جهان و به ویژه در کشورهای اسلامی و منطقه می‌دانند و با شکست در جبهه جنگ تمدن‌ها و لشکرکشی‌های گسترده مانند جنگ تحمیلی 8 ساله ایران، راه‌اندازی جنگ‌های ویرانگر افغانستان، عراق، لبنان و یمن و راهبرد شیطانی جنگ درون‌تمدنی و نیابتی با به کارگیری منحرفان و نیروهای پرورش‌یافته مکتب اسلام آمریکایی و مکتب جعلی و ارتدادی وهابیت و سلفیت راه‌اندازی کردند و محور صهیونیستی و سعودی را در سازماندهی، هدایت، حمایت و پشتیبانی گسترده آشکار و نهان آنها مکلف و فعال نمودند.
امروز طعم تلخ شکست فضاحت‌بار را چشیده و لعنت و نفرین خدا و رسول مؤمنین را به جان خریدند. جا دارد مراتب تشکر صمیمانه خود را از حماسه‌سازان، مدافعان و رزمندگان عراقی، سوری، ایرانی، لبنانی، افغانستانی و پاکستانی و همه دل‌دادگان و تربیت‌یافتگان مکتب اسلام ناب محمدی و درس‌آموختگان مکتب اهل بیت(ع) و شهادت از اقصی نقاط جهان که در این جنگ نابرابر در مقابل همه نظام سلطه نه تنها رؤیای ولیده‌های شیطانی آمریکا، سعودی و صهیونیسم بین‌الملل مبنی بر حاکمیت بر بلاد اسلامی بی‌تعبیر و بر باد دادند بلکه آنان را منهزم و نابود ساختند. به ویژه به سردار رشید اسلام و دفاع مقدس و سرباز مخلص و شجاع جنابعالی، حاج قاسم سلیمانی اعلام نماییم. امروز بر کسی پوشیده نیست که اگر این مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها، شهادت‌ها و رشادت‌ها نبود باید ملت ‌ما در اعماق شهرهای مختلف میهن عزیز اسلامی و ام القرای جهان اسلام با متجاوزان و مزدوران نظام سلطه و تروریست‌های تکفیری و داعشی می‌جنگید.
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک این پیروزی بزرگ، یکبار دیگر بر حفظ هوشیاری، وحدت و آمادگی مقابله با هرگونه تجاوز و اقدامات مشابه و تبعیت محض آن امام عزیز و رهبر فرزانه تأکید می‌ورزیم.
در پایان به آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم وهابی هشدار می‌دهیم دست از ادامه جنایت در منطقه اسلامی ـ عربی به ویژه علیه مردم مظلوم یمن و مردم عزیز لبنان بردارند. رژیم سعودی باید بداند همانگونه که جنایات آنها و مزدورانشان در سوریه و عراق نتیجه‌ای جز ننگ، زبونی و شکست مفتضحانه دربرنداشت به زودی جنایات آنها علیه ملت مظلوم یمن دامن آنها را خوهد گرفت و باید منتظر دست انتقام الهی که به حمایت از ملت یمن بلند خواهد شد باشند.      

نظر شما