شناسهٔ خبر: 22633979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

قاریان و حافظان برتر مساجد خراسان شمالی به دوره آموزشی اعزام می شوند

بجنورد- قاریان و حافظان برتر مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان امروز چهارشنبه به دوره آموزشی ویژه برگزیدگان این مسابقات جهت آمادگی هرچه بیشتر برای رقابت در مرحله کشوری، اعزام می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: این دوره آموزشی با هدف ارتقاء کیفیت برگزاری مرحله کشوری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان و از سوی معاونت فرهنگی و هنری ستاد عالی مساجد کشور اول تا سوم آذر ماه سال جاری در محل دارالقرآن کریم در تهران برگزار می شود.

وی با عنوان اینکه دوره آموزشی مذکور ویژه برادران است، افزود: از استان خراسان شمالی برگزیده های رشته قرائت، حفظ کل، حفظ بیست جزء مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان که ٢٨ مهر ماه سال جاری در بجنورد برگزار شد، به این دوره آموزشی در تهران اعزام می شوند.

شیرازیان، با معرفی گروه اعزامی به این دوره آموزشی گفت: اسماعیل نیک فهم نفر اول رشته قرائت، رشید یزدانی نفر برگزیده رشته حفظ کل و امین فیاض نیز نفر برتر رشته  حفظ بیست جزء به این دوره  اعزام و از کارگاه های آموزشی آن در مدت سه روز بهره مند می شوند.

گفتنی است، دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان نیمه دوم آذر ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می شود.

نظر شما