شناسهٔ خبر: 22630968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد:

فروش زمین در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

R41452/P1357/S6,69/CT1

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق دستوالعمل جدید فروش زمین خام در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ممنوع است.

صاحب‌خبر -

سهراب بنام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: هر گونه نقل و انتقال اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تنها با مجوز شرکت شهرک‌های صنعتی این استان امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه بدون هیچ ملاحضه کاری این دستورالعمل اجرایی می‌شود، عنوان کرد: بر اساس قوانین و مقررات و ضوابط موجود هر گونه نقل و انتقال اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تنها با مجوز این شرکت و با قید در دفترچه قرارداد امکان پذیر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: نقل و انتقال اراضی در خارج از این شرکت و در دفاتر اسناد رسمی و به صورت وکالتی مشکلات عدیده‌ای را برای خریداران و بعضاً برای فروشندگان این اراضی بوجود آورده است.

بنام با اشاره به دستوالعمل جدید مبنی بر ممنوعیت فروش زمین خام در شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: تمـامی موارد مربوط به نقل و انتقـال زمین در شهرک‌هـا و نواحی صنعتی که در خارج از شرکت‌های استانی صورت پذیرفته وجاهت قانونی ندارند.

وی با اشاره به آمادگی این شرکت برای پاسخگوئی به مراجعان در سریعترین زمان ادامه داد: اشخاصی حقیقی و حقوقی که تمایل به سرمایه‌گذاری در بخش تولید و صنعت دارند با مراجعه به این شرکت، نسبت به خرید و فروش اقدام کرده تا ضمن بهره‌مندی از خدمات و بسته‌های تشویقی این حوزه، با طی مسیر قانونی از بروز مشکلات احتمالی و هدررفت منابع خود جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما