شناسهٔ خبر: 22630923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان:

بسیج تبلور عینی مردم‌سالاری دینی است

R41346/P1357/S6,51/CT1

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: حضور تمام اقشار مختلف جامعه در بسیج سبب شده تا بسیج تبلور عینی مردم‌سالاری دینی شود.

صاحب‌خبر -

رضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: در آستانه هفته بسیج دلاورمردان عرصه جهاد نرم در بسیج رسانه قدردانی خود را از مجاهدت‌های تمام شهدای مدافع حرم اعلام می‌دارند.

وی هفته بسیج را فرصتی برای مرور ایثارها و از خودگذشتگی دانست و افزود: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و دلیرمردی‌ها و جان‌فشانی‌های انسان‌های بصیری است که با موقع‌شناسی و با درک ضرورت‌ها قدم به میدان‌های سخت و دشوار می‌گذارند تا جامعه اسلامی از گزند دشمنان مصون بماند و در مقابل آسیب‌هایی که دشمنان و بدخواهانش به دنبال آن هستند ایمن باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان هفته بسیج را یادآور همه فضائل اخلاقی و انسانی خواند و بیان کرد: گرامیداشت هفته بسیج ما را بر آن می‌دارد تا به پاس و یاد انسان‌هایی والا که مجاهدانه و گمنام در عرصه‌های مختلف از خودگذشتگی کردند، به فعالیت خود ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه به‌عنوان طلایه‌داران عرصه آگاهی بخشی به جامعه و زنده نگاه داشتن فضائل و نشان دادن هر آن چیزی که ما برای سعادت خویش نیاز داریم پیش‌گام هستند، چرا که اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف جهاد نرم همچنان پیشگام مجاهدت هستند.

صفری به شعار « بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» اشاره کرد و اظهار داشت: حضور تمام اقشار مختلف جامعه در بسیج سبب شده تا بسیج تبلور عینی مردم‌سالاری دینی باشد، و جامعه در کنار هم فرصتی مناسب برای خدمت‌رسانی بسیج در عرصه‌های مختلف را فراهم آورده است.

وی پیرامون فعالیت سازمان بسیج رسانه در هفته بسیج امسال گفت: سازمان بسیج رسانه امسال برای بزرگداشت هفته بسیج با برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات مختلف و دیدار از خانواده شهدا، برپایی غرفه دستاوردهای بسیج رسانه در نمایشگاه هفته بسیج و برگزاری نشست‌های بصیرتی با اصحاب رسانه این هفته را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما