شناسهٔ خبر: 22630874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار سمنان:

سهم شهرستان سمنان از اعتبارات متوازن ۳۰ درصد است

سمنان - فرماندار سمنان با بیان اینکه سهم این شهرستان از اعتبارات متوازن استان ۳۰ درصد است، گفت: ۲۰میلیارد تومان از اعتبارات متوازن سال۹۶، به ۶۷پروژه عمرانی و اقتصادی دولتی تخصیص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس دانایی صبح چهارشنبه در شورای برنامه ریزی سمنان در فرمانداری، ضمن اشاره به سهم ۳۰ درصدی این شهرستان از اعتبارات متوازن استان، بیان کرد: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار متوازن در ۶۷ پروژه و توسط ۲۹ دستگاه اجرایی هزینه خواهد شد که امیدواریم بتوانیم با این اعتبارات بخشی از توسعه فیزیکی و اقتصادی مورد نیاز دستگاه های اجرایی شهرستان را تامین کنیم.

وی افزود: توزیع اعتبارات مذکور موضوع قانون برنامه ششم توسعه بود که از این میزان ۲۰ میلیارد و ۷۶۵میلیون تومان بر اساس اولویت به دستگاه های اجرایی تخصیص خواهد یافت.

فرماندار سمنان همچنین از ادارات خواست تا فرصت های سرمایه گذاری فراهم شده در دستگاه های اجرایی را احصاء و به کمیته برنامه ریزی ارجاع دهند تا بر اساس اولویت برای آنها تصمیم گیری شود.

دانایی همچنین درباره اعتبارات توسعه متوازن بیان کرد: تخصیص این اعتبارات بر اساس بند «و»، «ه» و «ز» است که شامل اسناد خزانه یکساله و دوساله نیز می شود.

وی افزود: یکی از راه های ارتقای توسعه اقتصادی سمنان استفاده از پروژه هایی است که در دستگاه های دولتی و اجرایی تعریف می شوند که می بایست اعتبارات این دستگاه ها با همت مدیران، جذب شوند.

نظر شما