شناسهٔ خبر: 22630503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

معاون آموزش و پژوهش استانداری زنجان:

پژوهش‌ها با رویکرد توجه به موضوع سرمایه‌گذاری انجام می‌شود

معاون آموزش و پژوهش استانداری زنجان با اشاره به اینکه پژوهش‌های استانداری بیشتر با محوریت توسعه پایدار و ایجاد اشتغال در مسیر رشد و توسعه استان زنجان است، اضافه کرد: این پژوهش‌ها با رویکرد توجه به موضوع سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پانا زنجان؛، علی شفیع‌پور سه‌شنبه شب در نشست خبري دبيران كميته‌ها و جشنواره‌هاي "برگزاري برنامه‌هاي هفته پژوهش و فناوري سال 1396 استان زنجان" با اشاره به نقش پژوهش در توسعه کشور اظهار کرد: باید پژوهش‌های انجام شده در استان نیز در راستای مسیر توسعه زنجان اجرایی شود.

معاون آموزش و پژوهش دفتر برنامه‌ریزی نوسازی و تحول اداری استانداری زنجان با بیان اینکه طرح پژوهشی با محوریت بررسی موانع سرمایه‌گذاری و ارائه راهکارهای لازم برای رفع این موانع مورد توجه قرار دارد، اضافه کرد: این پژوهش با توجه به نتایج پژوهش‌ها در زمینه سرمایه‌گذاری و مشاهده برخی موانع در این زمینه انجام خواهد شد.

شفیع‌پور با تاکید بر اینکه امیدواریم خروجی برنامه هفته پژوهش خوب باشد تصریح کرد: گزارش جامع و کاملی از  برنامه‌های انجام شده در این هفته تهیه و منتشر می‌شود ضمن اینکه وزارت کشور و وزارت علوم تحقیقات و فناوری استان برتر در این حوزه را انتخاب می‌کنند.

معاون آموزش و پژوهش دفتر برنامه‌ریزی نوسازی و تحول اداری استانداری زنجان از ارائه  گزارش جامع و کامل برنامه‌های هفته پژوهش و انتشار آن اضافه کرد: وزارت کشور و وزارت علوم تحقیقات و فناوری از استان‌های برتر در این حوزه تقدیر خواهد کرد.

نظر شما