شناسهٔ خبر: 22629911 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان اروپا؛

رئال مادرید با 6 گل آپوئل نیکوزیا را درهم کوبید/ ناپولی به صعود امیدوار ماند

تهران- ایرنا- لیگ قهرمانان اروپا بامداد چهارشنبه درنقاط مختلف این قاره برگزار و تیم فوتبال رئال مادرید دریکی از این دیدارها با نتیجه 6 برصفر آپوئل نیکوزیا قبرس را شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ درجریان رقابت های هفته دوم از دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا بامداد(چهارشنبه) شاگردان زیدان میهمان تیم آپوئل نیکوزیا قبرس بودند و این تیم را در ورزشگاه GSP مقابل دیدگان هوادار خودی با نتیجه سنگین شش برصفر از پیش رو برداشتند.
لوکامادریچ دردقیقه 23 ، کریم بنزما 39 و 45 ،ناچو دردقیقه 41 و کریستیانو رونالدو دردقایق 49 و 54 گلزنی کرده و برتری تیمشان را دراین بازی رقم زدند.
تیم رئال با کسب این برد 10 امتیازی شد و به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کرد.
در دیگردیدار این گروه شاگردان پیتربوش درتیم بورسیا دورتموند، پس از کسب تساوی یک بریک درهفته نخست از دور برگشت این رقابت ها با تیم قعر نشین آپوئل نیکوزیا قبرس و همچنین سه شکست متوالی در بوندسلیگای آلمان برابرتیم های هانوفر، بایرن مونیخ و اشتوتگارت بامداد چهارشنبه درورزشگاه سیگنال آیدونا پارک از تیم تاتنهام پذیرایی کردند.
همانطور که پیش بینی می شد بازیکنان این تیم انگیزه لازم برای این بازی را نداشتند و با نتیجه 2 بر یک مغلوب شاگردان آماده مائورسیو پوچیتینو شده و از گردونه این رقابت ها حذف شدند.
باید اضافه کرد این تیم درچهار دیدار گذشته خود درچارچوب این رقابت ها تنها 2 امتیاز کسب کرده و دیگر امیدی برای صعود به مرحله حذف این رقابت ها نداشت.
بدین ترتیب تیم تاتنهام با کسب 3 امتیاز این دیدار 13 امتیازی شد و راهی مرحله بعدی این رقابت ها شد.
تیم منچستر سیتی نیز دردیگر بامداد چهارشنبه و از گروه F این رقابتها در ورزشگاه اتحاد، میزبان تیم قعر نشین فاینورد دراین گروه بود، شاگردان پپ گواردیولا که پیش از این صعود خود با 12 امتیاز از این گروه را قطعی کرده بودند نیازی به برد دراین دیدار نداشتند با این حال این تیم را با نتیجه یک برصفر شکست داده و 15 امتیازی شدند.
تیم ناپولی صدرنشین رقابت های سری آ ایتالیا در دیگر این گروه، میزبان تیم شاختار دونتسک اوکراین بود، شاگردان مائوریتسو ساری هرچند درسری آ خوش درخشیده و درصدر قراردارند، اما درلیگ قهرمانان با کسب 3 امتیاز از 4 بازی وضعیت خوبی نداشته و تقریبا امیدی برای صعود به مرحله حذفی این رقابت ها نداشتند.
با این همه امشب نیز دریک بازی دشوار شاختار را با نتیجه 3 برصفرشکست داده و همچنان به صعود از این گروه امیدوار باقی مانند.
درحال حاضر تیم منچستر سیتی با 15 امتیاز درصدر جدول رده بندی این گروه قرار دارد و تیم های شاختار با 9 و ناپولی با 6 امتیاز این تیم را درصدر جدول تعقیب می کنند.
نتایج کامل رقابت های برگزار شده از این قراراست:
گروه E:
اسپارتاک یک – ماریبور یک
سویا 3 - لیورپول 3
گروه F :
منچستر سیتی یک – فاینورد صفر
ناپولی 3- شاختار صفر
گروه G:
بشیکتاش یک – پورتو یک
موناکو یک –لایپز4
گروه H :
آپوئل نیکوزیا صفر – رئال مادرید 6
دورتموند یک – تاتنهام 2
ورزشی.**9144**خبرنگار: سعید قهرمانی**انتشار: محسن اسماعیلی

نظر شما