شناسهٔ خبر: 22629740 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حسینی اعلام کرد:

افتتاح بزرگترین خانه خشتی ایران در قاسم‌آباد حاجی

گروه فرهنگی: نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در رفسنجان گفت: تا چند ماه آینده افتتاح هتل ایران که هتلی چهار ستاره برای اسکان گردشگران است به علاوه افتتاح بزرگترین خانه خشتی ایران در قاسم‌آباد حاجی را داریم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حسن حسینی، نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در رفسنجان دیروز سه‌شنبه، 30 آبان در جلسه هماهنگی حضور رفسنجان در نمایشگاه گردشگری کشور در تهران گفت: بزرگترین رویداد گردشگری کشور هر ساله بهمن‌ ماه در تهران برگزار و امسال نیز از سوم تا 6 بهمن‌ ماه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کشور برپا می‌شود.
وی با اشاره به حضور رفسنجان در این نمایشگاه افزود: به اصطلاح متخصصان ویترینی از گردشگری کشور به معرض نمایش گذاشته می‌شود که بهترین فرصت برای معرفی داشته‌های ما در حوزه گردشگری است، صنعت گردشگری یکی از گزینه‌های خروج از رکود است که در افق شهرستان دیده شده است.
حسینی با اشاره به اینکه در رفسنجان جاذبه‌های گردشگری و داشته‌های زیادی در این حوزه داریم که قابل عرضه است، تصریح کرد: تا چند ماه آینده افتتاح هتل ایران که هتلی چهار ستاره برای اسکان گردشگران است به علاوه افتتاح بزرگترین خانه خشتی ایران در قاسم‌آباد حاجی را داریم.
وی با بیان اینکه یکی از مواردی که می‌توانیم از این نمایشگاه بهره‌ لازم را ببریم، اطلاع‌سانی و معرفی خوب جاذبه‌های شهرستان است، بیان کرد: باید به نحوی معرفی و شناسایی صورت گیرد تا آژانس‌هایی که مطرح هستند و گردشگر توزیع می‌کنند، رفسنجان را یکی از مقاصد خود انتخاب کنند.
نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان رفسنجان یادآور شد: بخش‌ها جاذبه‌های گردشگری خود را در قالب بروشور عرضه کنند تا تحویل بازدیدکنندگان دهیم و بتوانیم از این موقعیت مناسب استفاده کنیم.
منبع: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان

نظر شما