شناسهٔ خبر: 22629684 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فکری: صدرنشینی نفت مسجد سلیمان دیمی نیست/ به رای محرومیتم اعتراض کرد‌‌ه‌ایم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: صدرنشینی و موفقیت تیم ما با برنامه است و دیمی نیست.

صاحب‌خبر -

محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل اکسین در لیگ دسته اول گفت: بازی خوبی بود اکسین تیم بسیار خوبی است و مربی شناخته شده‌ای دارد. این تیم مجموعه بسیار خوبی است و توانستیم در یک روز بارانی و زمین لغزنده به پیروزی برسیم. امسال برای اولین بار بود که زیر باران بازی کردیم قبل از آن تمرینی در باران نداشتیم خدا را شکر که در این بازی سخت به پیروزی رسیدیم. بازیکنان ما به بلوغ فکری و شخصیتی رسیده‌اند. این برد را هم به هواداران خوب‌مان تقدیم می‌کنم که زیر باران ۹۰ دقیقه تیم ما را تشویق و حمایت کردند. 

فکری تصریح کرد: پیروزی در این بازی سخت باعث شد اختلاف امتیاز‌مان را با تیم‌های دیگر در جدول بیشتر کنیم. البته کار سختی هم پیش‌رو داریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد و امیدوارم که مجموعه دوستانی که در باشگاه هستند همچنان به وظایف خودشان به خوبی عمل کنند کسی اشتباه نکند.

وی در مورد اینکه صدرنشینی نفت مسجد سلیمان حاصل ثبات مربیگری او از فصل گذشته در این تیم است، اظهار داشت: فصل گذشته من به تیم نفت آمدم. شناخت خوبی از شهر، مجموعه باشگاه و شرکت نفت پیدا کرده‌ام. ارتباط خوبی هم با باشگاه داشتیم و خدا را شکر که فوتبالیست‌ها و بازیکنانی که مورد نیاز بود هم قراردادشان تمدید شد. همه چیز به موقع انجام شد و در این فصل توانستیم نتایج خوبی بگیریم. این نتایج دیمی نبوده و همه آنها با برنامه‌ریزی انجام شده است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد اعتراضش به سه جلسه محرومیت خود گفت: باشگاه به این رأی کمیته انضباطی اعتراض کرده و منتظریم ببینیم نتیجه اعتراض چه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما