شناسهٔ خبر: 22629500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تسنیم گزارش می‌دهد

تقابل بالانشینان جدول لیگ برتر در جم

R41363/P1361/S6,53/CT7

بالانشینان جدول لیگ برتر، پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز شنبه ۴ آذر ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی جم با هم دیدار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، پس از گذشت 12 هفته از لیگ برتر کشور تیم شگفتی ساز این فصل لیگ برتر به قهرمان فصل قبل و مدعی کسب جام خلیج فارس رسید.

پارس جنوبی جم با هدایت مهدی تارتار توانست با شگفتی سازی در لیگ برتر، لنز دوربین عکاسان و تیتر روزنامه و سایت‌های ورزشی کشور را سمت خود جلب کند و اهالی فوتبال مجذوب بازی تاکتیکی و با برنامه این تیم جنوبی شدند.

پارسی‌ها که تا قبل از هفته دوازدهم تنها خانه خالی جدول(شکست) را در اختیار داشتند پیش به سوی خلق رکوردی جدید در ادوار لیگ برتر بودند که فولاد در شهر اهواز این نوار شکست ناپذیری را قیچی کرد.

زردپوشان جمی در مقابل هزاران هواداری که از سراسر استان بوشهر خود را به اهواز رسانده بودند تا تیم خود را تشویق کنند، طعم نخستین شکست لیگ برتری خود را چشید و با توجه به تساوی پرسپولیس مقابل پدیده فرصت فاصله گرفتن از صدر جدول را از دست داد.

جمی‌ها که اکنون القابی چون توردتمند، لسترسیتی، زنبورهای زرد و ... را با خود یدک می‌کشند با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس و 25 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند.

پرسپولیس تهران با کسب 7 برد، 4 تساوی و 1 شکست با 24 امتیاز و یک بازی کمتر در تعقیب پارس جم در صدر جدول می‌باشد و چشم به سه امتیاز این بازی دوخته است تا راهش را برای برپایی جشن قهرمانی در نیم فصل هموارتر کند.

قرمزپوشان پایتخت با دریافت 6 گل محکم‌ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند و در آن سو پارسی با به ثمر رساندن 22 گل از  بهترین خط حمله لیگ بهره می‌برند که این خود نوید یک بازی جذاب را در هفته سیزدهم می‌دهد که نقش مهمی در تعیین تیم قهرمان نیم فصل دارد.

استادیوم 15 هزارنفری تختی جم در دیدار پارس جنوبی و استقلال شاهد حضور گسترده هواداران دو تیم بود که چند ساعت مانده به شروع بازی ظرفیت ورزشگاه پر و بیشتر سکوها در اختیار هواداران زرد پوش پارس قرار گرفت و شنیده‌ها حاکی از این است که در دیدار پارس و پرسپولیس همانند بازی با استقلال تنها 10 درصد در اختیار هواداران تیم مهمان قرار می‌گیرد.

حال باید دید که در تقابل تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر کدام یک فاتح این دیدار حساس خواهند بود، پارس جم شگفتی ساز و یا پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی؟!

 دیدار پارس جنوبی جم - پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز شنبه 4 آذر ماه 96 در ساعت 15 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما