شناسهٔ خبر: 22629337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس کمیته امداد بوکان در گفت‌وگو با تسنیم:

کمیته امداد بوکان بخشی از منازل تخریبی مناطق زلزله‌زده را بازسازی می‌کند‌

R41361/P1361/S6,48/CT1

رئیس کمیته امداد بوکان گفت: کمک‌های های نقدی برای بازسازی مساکن تخریبی مناطق زلزله زده جمع آوری می‌شود که با توجه به فصل سرما از خیرین دعوت می‌کنیم تا کمک‌های خود را در این راه صرف کنند.

صاحب‌خبر -

قادر درویشی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در بوکان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زده‌گان کرمانشاه اظهار داشت: جمع کاروان‌های اعزامی به مناطق زلزله زده 10 کاروان شامل 7 کامیون و 3 وانت سایپا بوده است.

درویشی افزود: جمع کمک‌های جنسی 520 میلیون تومان و کمک‌های نقدی 12 میلیون تومان بوده است.

وی در رابطه با اعزام نیروهای کمیته امداد به مناطق زلزله زده برای توزیع کمک‌های مردمی گفت: تعداد همکاران اعزامی همراهی کننده 10 نفر کلیه خودروها رایگان تقبل کردند که کمک‌ها را در مناطق زلزله‌زده توزیع کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بوکان تصریح کرد: جمع آوری کمک‌های جنسی به غیر از چادر و پلاستیک فعلا متوقف شده و از امروز کمک‌های نقدی جهت بازسازی مساکن تخریبی جمع آوری می‌شود.

درویشی اظهار داشت: برای بازسازی هر واحد مسکونی نیاز به مساعدت خیرین به مبلغ 20 میلیون تومان است و بقیه آن تعهد کمیته امداد است که هر اندازه خیرین استان تقبل نمایند به همان اندازه هم کمیته امداد متعهد می‌شود.

انتای پیام/

نظر شما