شناسهٔ خبر: 22628958 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

اومانيا: از غيبت طارمي در پرسپوليس خوشحالم/ اين بازي براي پرسپوليس يک فينال است

مدافع تيم فوتبال پارس جنوبي گفت: از اينکه مهدي طارمي در بازي با ما غايب است و نمي‌تواند براي پرسپوليس بازي کند خوشحالم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سايت روزنامه نود روز شنبه تيم فوتبال پارس جنوبي صدرنشين ليگ برتر در يک بازي حساس به مصاف تيم پرسپوليس مي‌رود، اين اولين حضور شاگردان برانکو در شهر جم بوشهر است. مايکل اومانيا مدافع تيم پارس جنوبي سابقه حضور در پرسپوليس را دارد و با او در مورد اين بازي گفت‌وگويي به شرح زير انجام داديم.

بازي روز شنبه با پرسپوليس را چطور ارزيابي مي‌کني؟

قطعا بازي خيلي خوبي خواهد شد، خوشحالم که يکبار ديگر هواداران و تيم پرسپوليس را مي‌بينم، اما من بازيکن تيم پارس جنوبي هستم و طبق وظايف حرفه‌اي‌ام به اين تيم تعلق دارم و براي موفقيتش تلاش مي‌ کنم.

 

خيلي‌ها اين بازي را فينال نيم فصل ليگ مي‌دانند، نظرت در اين مورد چيست؟

مهدي تارتار سرمربي تيم از ابتداي فصل هم گفته بود که هدف پارس جنوبي بقا در ليگ برتر است اما اکنون که در صدر جدول قرار داريم و وارد چالش قهرماني شديم، خوشحاليم، اين بازي براي پرسپوليس يک فينال است نه براي پارس جنوبي، ما بدون استرس مقابل پارس بازي خواهيم کرد.

 

چرا اين بازي فقط براي پرسپوليس يک فينال است؟

پرسپوليس قهرمان فصل گذشته است، در ليگ قهرمانان آسيا هم خوب نتيجه گرفته اما تيم ما تازه به ليگ برتر آمده، بنابراين ما استرسي برابر بازي با پرسپوليس نداريم.

 

فکر مي‌کني بتواني مقابل خط حمله با قدرت پرسپوليس دوام بياوريد؟

ابتدا اين را بگويم که از غيبت طارمي در اين بازي خوشحالم، هر چند عليپور و منشا هم نشان دادند که مهاجمان خوبي هستند، اما ما مي‌توانيم خط حمله اين تيم را مهار کنيم.

 

تو در جام شهدا کمتر بازي کردي، دليل خاصي داشت؟ 

در جام شهدا من يک بازي براي پارس جنوبي انجام دادم در بازي با فولاد هم ?? دقيقه در ترکيب تيم بودم، مطمئن هستم که با تدابير مهدي تارتار سرمربي تيم و همچنين حمايت هواداران پارس جنوبي در بازي با پرسپوليس به دنبال موفقيت خواهيم بود

نظر شما