شناسهٔ خبر: 22628069 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

افشای پنهان کاری اوباما درباره القاعده
یکی از روزنامه‌نگاران سرشناس نیویورک تایمز فاش کرد، دولت اوباما عامدانه قدرت القاعده را در آستانه حضور مجدد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲ کم‌اهمیت جلوه داد.  به گزارش پایگاه نیوزمکس، خانم روکمینی کالیماچی، روزنامه‌نگار آمریکایی-رومانیایی نیویورک تایمز در جریان مراسمی در «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها» این اظهارات را بیان کرد. این روزنامه‌نگار با اشاره به ۱۷ سند دست‌نوشته‌ای که مه ۲۰۱۲ از سوی دولت اوباما منتشر شد، گفت: گمان می‌کنم عمده مطالبی که آن زمان به رسانه‌ها منتقل شد، تلاش کرد تا نشان دهد که اسامه بن لادن ضعیف شده و او کنترلش را بر این گروه از دست داده است.

تحقیر ترامپ توسط مشاور امنیت ملی
مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در یک ضیافت شام خصوصی رئیس‌جمهور را «احمقی اعلام کرد که اطلاعاتش در سطح کودکان کودکستانی است».  به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری بوزفید، اچ آر مک‌مستر، مشاور امنیت ملی آمریکا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور در یک شام خصوصی در ماه ژوئیه با سفرا کتز ، مدیر  اجرایی شرکت بزرگ «اوراکل»، این عبارت را علیه دونالد ترامپ استفاده کرده است. براساس این گزارش پنج منبع ناشناس اعلام کردند که مک‌مستر در این ضیافت شام این عبارت را استفاده کرده است و چهار نفر از این منابع اعلام کردند که آنها این موضوع را بعد از مراسم از کتز شنیده‌اند.

درگیری یهودیان تندرو با پلیس صهیونیستی
نیروی پلیس رژیم صهیونیستی از دستگیری ۳۳ تن از یهودیان تندرو در تظاهراتی در مخالفت با خدمت سربازی اجباری خبر داد. به گزارش اسکای نیوز عربی، پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که صدها تن از تظاهرکنندگان خیابان‌ها را بستند و شروع به پرتاب نارنجک به سمت پلیس اسرائیل در محله «بنی براک» کردند.
اکثر این تظاهرکنندگان را یهودیان تندرو و حامیان آن‌ها در تل‌آویوتشکیل می‌دادند. در بیانیه مذکور همچنین آمده است که دو نیروی پلیس اسرائیلی زخمی شدند و همچنین ۲۸ تن از تظاهرکنندگان طی این شورش‌های جدی و خطرناک دستگیر شدند. 

برچسب‌ها:

نظر شما