شناسهٔ خبر: 22628060 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

خبر کوتاه

صاحب‌خبر -

افزایش ارزش سهام وی چت

بی‌بی‌سی: ارزش شرکت تن‌سنت (TENCENT) که بزرگترین عرضه‌کننده خدمات مرتبط با شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های آنلاین در چین است، در بازار سهام به بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار رسید.این اولین شرکت آسیایی است که توانسته ارزش خود را در بازار تا این حد افزایش دهد که حتی بالاتر از فیس‌بوک است.

حمله انتحاری در نیجریه

خبرگزاری فرانسه: پلیس نیجریه اعلام کرد، به دنبال عملیات یک عامل انتحاری حین برگزاری نماز صبح در مسجدی در شمال شرق این کشور، دست‌کم ۵۰ تن کشته شدند. گروه بوکوحرام معمولا در ایالت بورنو در همسایگی ایالت آداماوا، فعالیت می‌کند و در سال‌های اخیر مقصر ده‌ها مورد از حملات مشابه بوده است.

پیام شفاهی امیرقطر به کویت

الجزیره: امیر قطر دیروز (سه شنبه) پیامی شفاهی‌ به امیرکویت ارسال کرد که جزئیات آن هنوز مشخص نیست. این مسأله پس از این که عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان اعلام کرد که دولت قطر به طور عملی پاسخگوی برخی درخواست‌های اساسی‌ای بوده که عربستان، امارات، بحرین و مصر آن را مطرح کردند، صورت گرفت.

روایت الجبیر از طرح بن سلمان

عکاظ: وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد، کسانی که در عربستان در پرونده‌های فساد دست دارند دو گزینه در مقابل آنها وجود دارد یا اینکه اموال غارت شده را بازگرداند یا اینکه پرونده آنها به دستگاه قضائی ارجاع داده شوند.

نظر شما