شناسهٔ خبر: 22627874 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

ذره‌بين

صاحب‌خبر -

دستگیری ۳۲۲ تن از اراذل و اوباش تهران
شهروند| 322 اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس در مدت 24ساعت در پایتخت دستگیر شدند. از این مجرمان 5 قبضه شبه‌سلاح، 2قبضه سلاح جنگی به همراه فشنگ‌های مربوطه، 140قبضه سلاح سرد از نوع شمشیر، قمه، ساطور، چاقو و...، مواد الکلی و موادمخدر کشف و ضبط شده است.

پایان اقدامات 3 کلاهبردار اشیای عتیقه در لرستان
سه کلاهبردار با ۶۵۵ سکه تقلبی، ۱۰عدد مجسمه و ۵۰ قطعه سکه دیناری توسط پلیس آگاهی الیگودرز دستگیر شدند. ماموران پلیس آگاهی الیگودرز در پی کسب خبری مبنی بر این‌که شخصی در امر ضرب و ساخت سکه‌های تقلبی فعالیت دارد، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند. ماموران در بازرسی از خانه فرد متخلف تعداد ۶۵۵ قطعه سکه تقلبی، ۵۰ عدد سکه دیناری و ۱۰عدد مجسمه به نقش کوروش کبیر، ۱۰ دستگاه ضرب و چاپ سکه تقلبی و یک دستگاه پرس فلزی کشف و سه نفر را نیز دستگیر کردند.
رئیس پلیس استان لرستان با اشاره به این‌که افراد سودجو از شگرد‌های زیادی برای به دام انداختن افراد استفاده می‌کنند، گفت: مردم باید مراقب این‌گونه افراد باشند و با یک تماس تلفنی یا ارسال پیامک فریب آنان را نخورند و از پاسخ به تماس‌هایی که حرف از یافتن گنج و معامله سکه تاریخی به میان می‌آورد، خودداری کنند.

نظر شما