شناسهٔ خبر: 22627309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری اولین یادواره 10 شهید ورزشکار دوران دفاع مقدس در ماسال

گروه اجتماعی: رئیس اداره ورزش و جوانان ماسال گفت: اولین یادواره 10 شهید ورزشکار شهرستان ماسال در هفته بسیج برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از گیلان، کاوه قدسی، رئیس اداره ورزش و جوانان ماسال از برگزاری اولین یادواره 10 شهید ورزشکار شهرستان ماسال همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماسال افزود: بمنظور برگزاری یادواره شهدای ورزشکار جلسه ای با حضور مسئول کانون بسیج ورزشکاران، نماینده سپاه پاسداران، بنیاد شهید، آموزش و پرورش و پیشکسوتان ورزش برگزار شده است.

قدسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: این یادواره اولین سال است که در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: ایجاد فضای مناسب جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و معنوی و ارزشی با همکاری و همدلی دیگر ادارات و نهادهای مرتبط به منظور ترویج فرهنگ غنی اسلامی و روشن بینی و اهداف و آرمانهای ناب شهدا و امام شهداست.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماسال گفت: برای برگزاری باشکوه این همایش با همدلی و همکاری مسئولین محترم شهرستان و استان از جمله فرمانداری، سپاه پاسداران، بنیاد شهید، آموزش و پرورش، شهرداران و بخشداران و دیگر ادارات، حضور همه جانبه رؤسای هیئت های ورزشی، مربیان و ورزشکاران سنین مختلف و عموم مردم شریف شهرستان ماسال و شاندرمن بسیج شده اند.

قدسی در پایان خاطرنشان کرد: این یادواره روز چهارشنبه، اول آذر رأس ساعت 9 صبح الی 12 در سالن ورزشی شهید شیرازی ماسال برگزار می شود.

نظر شما