شناسهٔ خبر: 22627190 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

علوی: شکست داعش نتیجه اطاعت از رهبری است

خبرگزاری تسنیم

وزیر اطلاعات گفت: شکست داعش نتیجه رهبری هوشمندانه و اطاعت از مقام معظم رهبری است.

صاحب‌خبر -
حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات امشب در اختتامیه جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت اظهار کرد: در اسلام جایگاه رهبری و ولایت‌فقیه جایگاه بسیار مهمی است و قرآن و روایات هم این را برای ما روشن کرده است.
 
علوی با اشاره به اینکه کندن ریشه فساد لازمه ولایت و رهبری است که به این مهم باید توجه شود گفت: وقتی فتوای دینی از قدرت سیاسی برخوردار نباشد اجرایی و عملیاتی نمی‌شود و تغییر شکل می‌دهد.
 
وزیر اطلاعات با بیان اینکه رهبری اسلام را حفظ می‌کند، بیان کرد: حکومت وسیله‌ای برای اجرای احکام اسلامی است و رهبری برای ما و نظام جمهوری اسلامی نعمت است.
وی با بیان اینکه مردم باید رهبری را بشناسند تصریح کرد: مردم از کسی که خداوند امور اسلام را به او سپرده باید اطاعت کنند.
 
علوی با بیان اینکه امام و رهبری نیز وظیفه دارد امامت را در مسیر اراده مسلمین و در چارچوب اسلام هدایت کند عنوان کرد: وظیفه مردم اطاعت و احترام به رهبری در همه زمینه‌هاست و این احترام باید توسط همه مردم و نهادها انجام شود.
 
وی با بیان اینکه شناخت، اطاعت و حفظ حرمت رهبری باید توسط مردم حفظ شود خاطرنشان کرد: اگر بین ما و رهبری جدایی انداخته شود آسیب می‌بینیم و ضربه بزرگی می‌خوریم.
 
وزیر اطلاعات با بیان اینکه عزت امروز نظام اسلامی به واسطه پیوند مردم با رهبری است گفت: دشمنان نظام و هر که می‌خواسته آسیبی به ملت اسلامی برساند به برکت رهبری کارش نیمه تمام مانده است. وی در پایان تاکید کرد: شکست داعش نتیجه رهبری هوشمندانه و اطاعت از رهبری است.

نظر شما