شناسهٔ خبر: 22625535 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تعمير 36 هزار و ۵۱۰ مسکن محرومان به دست سپاه تهران

صاحب‌خبر -
فرمانده سپاه تهران بزرگ از تعمير و مرمت 36 هزار و ۵۱۰ واحد مسکوني توسط اين سپاه خبر داد. 
سردار يزدي، فرمانده سپاه تهران ضمن تبريک هفته بسيج و حلول ماه مبارک ربيع‌الاول گفت: به مناسبت هفته بسيج و براي محروميت‌زدايي و کمک به محرومان تهران و ساير استان‌ها از سال 95 تا امروز حدود 4 هزار و 250 جهيزيه کامل تهيه کرده‌ايم که برخي از آنها را به نيازمندان داده‌ايم. 
وي افزود: در همين راستا ما براي تعمير و مرمت مسکن حدود  36 هزار و 510 خانواده اقدام کرديم و تقريباً به 37 هزار نفر سبد کالا داديم. حدود 72 هزار نفر از خدمات بهداشتي و درماني و حتي عمل جراحي بهره‌مند شدند که اين خدمات از فروردين سال گذشته حدود 18ماه است که ادامه دارد.  فرمانده سپاه تهران خاطرنشان کرد: براي 11هزارو200 کودک محصل لوازم التحرير تهيه شد که همه اين کمک‌ها توسط مردم و خيرين تهران بوده و سپاه تنها اين امکانات را در اختيار آنها قرار داده است.   وي افزود: در 25 استان به‌غير از تهران گروه‌هاي جهادي اعزام شدند. 300 گروه جهادي در تهران در حال فعاليت هستند که تا به حال به 25 استان کشور اعزام شدند و به 19هزار خانواده در روستاها خدمات دادند. بحمدالله امروز با به کارگيري بسيجيان و با کمک خيرين توانستيم بخشي از وظيفه محروميت‌زدايي نظام جمهوري اسلامي را انجام دهيم. 
رئيس سپاه تهران با اشاره به اهدای 2 هزار و 500 سبد کالا گفت: برنج‌هاي داخلي، روغن، شکر و چاي تحت يک سبد کالا قرار گرفته شده تا در اختيار نيازمندان قرار گيرد. 

نظر شما