شناسهٔ خبر: 22625529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

امنیت حاکم در کشور ما از بزرگترین نعمات الهی است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: رمز امنیت ایران برای سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی بزرگ دنیا مجهول است، این در حالی است که امنیت حاکم در کشور ما از بزرگترین نعمات الهی است و رمز آن هم ولایت مطلقه فقیه و تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، در دیدار جمعی از بسیجیان و فرماندهان نواحی پایگاهای مقاومت شهرستان تاکستان، با تبریک پیروزی‌های درخشان رزمندگان مقاومت در سوریه و عراق، گفت: خون شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق به ثمر نشست.

وی در ادامه خون شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را تضمین‌کننده در ماندگاری نظام دانست و افزود: الگوی قیام و انقلاب اسلامی در سراسر دنیا گسترش پیداکرده و دشمن از شکل‌گیری انقلاب در برخی از کشورها می‌هراسد.

نماینده خبرگان رهبری در ادامه ابراز کرد: مقاومت‌ها و رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس سبب شده تا امروز کشور ما در امنیت کامل به سر ببرد و ما باید این ایثارگری و روحیه شهادت را در کشور پررنگ کنیم.

استاد حوزه علمیه قزوین در ادامه تصریح کرد: امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است که به فرمان رهبرشان لبیک گفتند و در میدان نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و از دین اسلام و میهن خود دفاع کردند و امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از اقتدار بالایی برخوردار است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رمز امنیت ایران برای سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی بزرگ دنیا مجهول است، این در حالی است که امنیت حاکم در کشور ما از بزرگترین نعمات الهی است و رمز آن هم ولایت مطلقه فقیه و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای است.

امام جمعه شهرستان تاکستان با اشاره به هفته بسیج و نقش آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: پس از جنگ تحميلي، دشمن با تغيير شگرد خود، جنگ نرم را آغاز کرد و در این میدان هم بسيجيان با همان عزم، همت و اقتدار نسبت به خنثی کردن اهداف شوم دشمنان اهتمام ورزيدند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان گفت: بسيج در کنار تقابل با دشمن، خدمت رساني در امور عمراني، فرهنگي و درماني و رسيدگي به محرومان همچنان پيشتاز است و به واسطه اين امر، صلابت و نوع خواهی آنان تثبيت شده است./873/د103/ب1

نظر شما