شناسهٔ خبر: 22625525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبری باعث موفقیت در جنگ با داعش شد

کرمان- فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: هم صدائی مسئولان و ملت در نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری و عملی کردن فرامین معظم له باعث موفقیت رزمندگان در جنگ با شجره خبیثه داعش شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامعلی ابوحمزه عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از مدیران بسیجی استان کرمان اظهار کرد:  مدیریت جهادی و انقلابی وتفکر بسیجی باید در جامعه و در بین مسئولان فراگیرشود؛ یک مدیر بسیجی با هدف رضایت خالق کارها را انجام می دهد و خود را در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو می داند.

وی عقد تفاهم نامه همکاری مدیریت مصرف بین سازمان بسیج  کارمندان با شرکت توزیع برق شمال  را ضروری دانست و گفت: مشارکت همگانی رده های مختلف بسیج در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق الزامی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: استفاده و بهره مندی از انرژی خورشیدی نشان از تدبیر و درایت مسئولان درتحقق اقتصاد مقاومتی دارد زیرا هم موجب رونق تولید انرژی می شود و هم افزایش اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و مجاهدت و رشادت های شهدای مدافع حرم، یادآور شد: آنچه که باعث توفیقات و موفقیت رزمندگان در جنگ با شجره خبیثه داعش در سوریه شد هم صدائی مسئولان و ملت و نصب العین قراردادن و عمل به فرامین و فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا است.

نظر شما