شناسهٔ خبر: 22625512 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

۶ نفر از اعضای داعش در آلمان دستگیر شدند

در یک عملیات ضد تروریستی در بسیاری از ایالات آلمان 6 تن از اعضای گروه تروریستی داعش در آلمان دستگیر شدند. دستگیر شدگان قصد یک حمله تروریستی در آلمان را داشتند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: در یک عملیات ضد تروریستی در ایالات مختلف آلمان ۶ نفر از اعضای گروه تروریستی داعش که متهم به برنامه ریزی برای حملات تروریستی در اماکن عمومی این کشور بودند دستگیر شدند.

به گزارش هفته نامه "اشپیگل"، در یک عملیات ضد تروریستی در بسیاری از ایالات آلمان 6 تن از اعضای گروه تروریستی داعش در آلمان دستگیر شدند. دستگیر شدگان قصد یک حمله تروریستی در آلمان را داشتند.

بر اساس اطلاعات دادستانی کل فرانکفورت، افراد دستگیر شده متهم هستند که یک حمله تروریستی با سلاح یا مواد منفجره را علیه یک هدف عمومی در آلمان برنامه ریزی کرده اند. برنامه ریزی برای این حمله تروریستی البته هنوز نهایی نشده بود.

در این عملیات ضد تروریستی در مجموع حدود 500 نفر از کارکنان پلیس جنایی و پلیس آلمان صبح سه شنبه هشت آپارتمان در شهرهای کاسل، هانوفر، اسن و لایپزیگ را مورد بررسی قرار دادند.

بر اساس گزارش های منتشر شده افراد دستگیر شده 6 پناهنده سوری در سنین بین 20 و 28 ساله هستند. چهار نفر از آن ها از دسامبر سال 2014 و 2 نفر دیگر از اواخر تابستان سال 2015 به عنوان پناهنده به آلمان آمده بودند.

نظر شما