شناسهٔ خبر: 22625245 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پیکاپ الکتریکی تسلا که می‌تواند یک پیکاپ دیگر را حمل کند!

دانش > فناوری - همین 2ماه پیش بود که رئیس کمپانی تسلا در توییترش یک آرزوی عجیب مطرح کرد. او گفت: خودروی باربر برقی زمانی برایش ایدهآل است که بتواند یک «فورداف150» را بر پشتش حمل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین،در بحبوحه‌ معرفی تسلا رودستر و کامیون جدید تسلا، این کمپانی آمریکایی اولین تصویر تیزری از پیکاپ الکتریکی خود را منتشر کرد.

«ایلان ماسك» روز گذشته تيزري درباره همين آرزو پخش كرد كه بعد از تيزر «كاميون تسلا»‌جزو پربيننده‌ترين‌ها بود. «ماسك»‌ كه به پروژه‌هاي ماجراجويانه‌اش در دنياي علم شناخته مي‌شود، اعلام كرده يك خودروي پيكاپ را طراحي كرده. اطلاعات چنداني درباره اين غول كوچك در دسترس نيست اما آنطور كه از تيزر آن برمي‌آيد، اعجوبه جديد تسلا مي‌تواند يك خودروي پيكاب هم‌اندازه با خودش را حمل كند.درحالی‌که تمام اخبار مربوط به تسلا در چند روز اخیر حول‌وحوش رودستر ساختار شکن تسلا بوده است د، برنامه‌های برند برای پیکاپ جدید اعلام شده اما هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. تیزر منتشر شده هم نشان دهنده پیکاپی است که نسخه‌ای کوچک‌تر از کامیون شرکت محسوب می‌شود.

بنا به گفته ایلان ماسک، پیکاپ تسلا خودرویی خواهد بود که می‌تواند یک پیکاپ دیگر را حمل کند. تسلا می‌خواهد تا حد ممکن از تکنولوژی کامیون خود در پیکاپ جدید شرکت بهره ببرد و در عین حال تمامی افرادی که دارای گواهینامه رانندگی عادی هستند بتوانند آن را برانند.

ماسک در زمان معرفی کامیون و رودستر جدید شرکت گفت: شما قادر خواهید بود با گواهینامه رانندگی عادی پیکاپ تسلا را برانید. این کار به نوعی اشتباه است اما من آن را دوست دارم!

خب به نظر می‌رسد پیکاپ تراک تسلا خودرویی بزرگ خواهد بود و فضای بار آن برای جای دادن چیزهایی چون تراک یک تنی به حد کافی بزرگ خواهد بود. با توجه به این قضیه می‌توانید بزرگ بودن آن را تشخیص دهید.

کانسپت پیکاپ تراک تسلا هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار داشته بنابراین تسلا انتظار ندارد در چند سال آینده از پروتوتایپ کاربردی آن رونمایی کند. 

۵۴۵۴

برچسب‌ها:

نظر شما