شناسهٔ خبر: 22624803 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

باخت مدعیان و تدوام صدرنشینی مسجد سلیمان

هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول امروز با 9 دیدار برگزار شد و نفت مسجد سلیمان در روز توقف رقبایش، با کسب سه امتیاز مقابل اکسین البرز فاصله اش را با دیگر تیم‌ها در صدر جدول افزایش داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ، تیم نفت مسجد سلیمان در پایان هفته چهاردهم با 33 امتیاز حالا در صدر جدول دست نیافتنی تر از قبل شد و در صورت غلبه بر نساجی مازندران در هفته آینده قهرمانی خود را در نیم فصل مسجل خواهد کرد. 3 تیم نساجی، بادران و برق جدید شیراز با 26 امتیار در تعقیب نفت قرار دارند و خونه به خونه و اکسین نیز با 22 امتیاز تلاش می کنند تا به جمع صدرنشینان برسند.


نفت مسجد سلیمان 1 اکسین البرز 0

 

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با پیروزی برابر اکسین البرز در روزی که مدعیان دیگر مقابل حریف نتایج خوبی کسب نکردند، اختلاف امتیاز را به 7 امتیاز افزایش داد. با کسب دهمین پیروزی فصل شاگردان محمود فکری 33 امتیازی شدند و همچنان به یکه تازی خود در صدر ادامه می دهند و در سوی دیگر شاگردان علی لطیفی که به امید کسب امتیاز از کرج به مسجد سلیمان آمده بودند، بدون امتیاز این شهر را ترک کردند تا با 22 امتیاز در رتبه ششم جدول باقی بمانند و چشم به روزهای آتی داشته باشند.


صبای قم ۰- مس رفسنجان ۲

 

صبای قم در ادامه نتایج ضعیفش در خانه مقابل مس رفسنجان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. صبایی‌ها در شرایط بحرانی به سر می‌برند و در ۱۳ هفته گذشته که تنها یک برد، ۶ مساوی و ۶ باخت کسب کرده بودند، امروز هم برابر تیم مس رفسنجان ۲ بر صفر مغلوب شدند. شاگردان علی سامره با این پیروزی خارج از خانه ۱۷ امتیازی شدند و به رده سیزدهم جدول لیگ یک صعود کردند؛ اما صبایی‌ها با ۹ امتیاز در جایگاه شانزدهم ماندند.


بادران تهران یک- مس کرمان صفر

 

بادران تهران که طی دو هفته اخیر با پیروزی برابر نساجی مازندران و مس رفسنجان به جمع مدعیان بازگشته و شرایط بهتری پیدا کرده بود، امروز هم نمایشی هجومی مقابل مس کرمان ارائه داد و موفق شد به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند تا با ۲۶ امتیاز و تنها تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی در رده سوم جدول لیگ یک قرار بگیرد.


ملوان صفر- خونه به خونه صفر

 

بازی تیم های ملوان و خونه به خونه در هفته چهاردهم لیگ یک برنده نداشت. این دومین تساوی بدون گل خونه به خونه در دو هفته متوالی است و شاگردان جواد نکونام در پنجمین بازی متوالی گلی دریافت نکردند تا او همچنان به سبک کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کارش را جلو ببرد. تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در 7بازی متوالی گل نخورده و از این حیث موفق به ثبت رکورد جالبی شده اند.


آلومینیوم اراک 2/ شهرداری ماهشهر 1

 

تیم فوتبال آلومینیوم اراک موفق شد در یک دیدار هیجانی در ثانیه های پایانی سه امتیاز را به حساب خود واریز کند. با این پیروزی آلومینیوم اراک 15 امتیازی شد تا در رتبه چهاردهم قرار بگیرد؛ ولی در سوی دیگر شهرداری ماهشهر که هفته گذشته با استعفای سرمربی خود کوروش پورموسوی مواجه شد، همچنان به روند نزولی خود ادامه می دهد و در حال حاضر با 16 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفته است؛ البته با پایان تمام بازی های هفته چهاردهم جایگاه تیم ها دستخوش تغییرات می شود.


ماشین سازی تبریز 1 نساجی مازندران 0

 

نساجی مازندران که تصور می شد دیدار آسانی را مقابل ماشین سازی تبریز داشته باشد، در تبریز غافلگیر شد و با باخت امروزش فرصت کم کردن اختلاف با نفت مسجد سلیمان را از دست داد. شاگردان مهدی پاشازاده در تبریز تسلیم ماشین سازی تبریز شدند و با شکست به قائمشهر بازگشتند. نساجی هفته آینده با صدرنشین لیگ جدال خواهد کرد تا تقابل مهدی پاشازاده و محمود فکری سرنوشت صدرنشین هفته پانزدهم لیگ دسته اول را مشخص کند.


گل‌گهر سیرجان 1 راه آهن 0

 

گل گهر سیرجان با پیروزی برابر راه آهن که اصلا شرایط مساعدی ندارد، در رتبه های میانی جدول رده بندی قرار گرفت. راه آهن که این روزها شرایط بسیار بدی دارد، باز هم یک باخت دیگر تجربه کرد تا محسن بیاتی نیا که در میانه های راه به این تیم پیوست، با تنها 2 امتیاز و حضور در قعر جدول شرایط دشوارتری را تجربه کند. در سوی دیگر تیم گل گهر که پس از اتفاقات دیدار برابر خونه به خونه تا حدودی در حاشیه قرار گرفته بود، توانست به دومین پیروزی پیاپی دست یابد و با 21 امتیاز کمی اختلافش را با صدرجدول کاهش دهد.

 

فجر سپاسی 3 – شهرداری تبریز 1

 

تیم فوتبال فجرسپاسی با پیروزی 3 بر یک برابر شهرداری تبریز به نیمه بالای جدول رده بندی لیگ یک صعود کرد.


فجرسپاسی با این پیروزی با 21 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت و شهرداری تبریز هم با 8 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفته است. سیروس دین محمدی که بعد از سرمربی شدنش در شهرداری به مسئولین این تیم قول موفقیت داده بود حالا با این نتایج در معرض سقوط قرار دارد. گفتنی است این دومین تیم است که دین محمدی در این فصل سرمربی آن شده است و جالب اینجا است که تیم قبلی دین محمدی راه آهن هم در حال حاضر در انتهای جدول لیگ دسته اول است.

نظر شما