شناسهٔ خبر: 22624646 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

فوتسال، تبعیدگاه کفاشیان؟

خبرگزاری ایسنا

با منع حضور کفاشیان در ریاست فدراسیون فوتبال، سرپرستی او در کمیته فوتسال بیشتر شبیه تبعید شدن است.

صاحب‌خبر -
علی کریمی مدتی است دست به افشاگری علیه مدیران فدراسیون فوتبال زده و آن‌ها را دعوت به مناظره می‌کند. او ابتدا با حضور در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌هایی درباره فساد در فوتبال مطرح کرد و بعد از واکنش فدراسیون فوتبال مبنی بر این که "این حرف‌ها کمکی به فوتبال نمی‌کند"، دست به افشاگری‌های بیشتری در فضای مجازی زد.

علی کریمی در آخرین پست خود، با اشاره به پشت پرده عدم حضور علی کفاشیان در آخرین دوره انتخابات فدراسیون فوتبال نوشته است:‌ "آقای داورزنی! از شما خواهش می‌کنم گزارشی که هیات نظارت وزارت ورزش از فدراسیون تهیه کرده را هم شما و هم وزیر محترم ورزش که خوشبختانه ایشان هم دنبال شفاف سازی در ورزش است، مطالعه کنید. این گزارش قبل از شما به دست معاون قبلی، دکتر سجادی رسیده و اتفاق خاصی نیفتاده است! فقط نتیجه گزارش این بود که آقای کفاشیان، دیگر برای دور جدید کاندیدا نشود (ای کاش کفاشیان کاندیدا می‌شد) تا درباره این گزارش صحبتی نشود. در این گزارش ریز تمام قراردادهای بسته شده توسط فدراسیون موجود است!"

کفاشیان بعد از کنار رفتن از ریاست فدراسیون فوتبال، به عنوان سرپرست کمیته فوتسال گمارده شده است و بیش از یک سال از سرپرستی او می‌گذرد. هر چند سرپرستی بیش از سه ماه در فدراسیون فوتبال، قانونی نیست اما سوال بزرگ‌تری که در این میان به‌وجود می‌آید این است که اگر تخلفات کفاشیان اثبات و از حضور در راس فدراسیون فوتبال منع شده چرا از او در سمت دیگری استفاده شده است؟

چنانچه تخلف او در فدراسیون فوتبال محرز شده باشد، حضورش در هر پستی همراه با شائبه خواهد بود. بنابراین از منع ریاست این مدیر در فدراسیون فوتبال و سرپرستی‌اش در کمیته فوتسال، می‌توان این برداشت را کرد که فوتسال به عنوان تبعیدگاه کفاشیان در نظر گرفته شده است. کما این که خود او نیز در ابتدای حضورش در فوتسال، بارها عدم علاقه‌اش به ماندن را عنوان کرده و حاضر به دریافت حکم ریاست نیز نشده است.

حالا حضور کفاشیان در فوتسال با انتقادات فراوان اهالی این رشته نیز همراه شده است. فوتسالی‌ها معتقدند کفاشیان به اندازه کافی برای این رشته وقت نمی‌گذارد و اوضاع تیم ملی و باشگاه‌ها با پسرفت روبه‌رو شده است.

نظر شما