شناسهٔ خبر: 22623880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیام خانواده شهدای مدافع حرم گلستان به سردار سلیمانی

فرزندانمان را برای سربازی امام زمان(عج) به دست سردار سلیمانی می‌سپاریم

R41471/P1377/S6,70/CT11

خانواده شهدا از جمله شهدای مدافع حرم استان گلستان در پیامی پیروزی بر داعش را به رهبر انقلاب اسلامی تبریک گفتند و سردار سلیمانی را مایه عزت و اقتدار اسلام دانستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، پس از انتشار پیام سردار حاج قاسم سلیمانی مبنی بر پایان سیطره شجره خبیثه معلونه آمریکایی و صهیونیستی در منطقه برخی از خانواده شهدای استان گلستان از جمله خانواده های مدافع حرم استان گلستان در پیامی ضمن قدردانی از  سردار رشید اسلام این پیروزی جبهه مقاومت را به رهبر انقلاب اسلامی تبریک گفتند.

همسر شهید ذورقی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این پیروزی جبهه مقاومت و مدافعان حرم در برابر گروه تکفیری و داعشی اظهار داشت:  وقتی خبر این پیروزی را شنیدم بسیار خوشحال شدم، شهدای ما به خون غلتیدند تا خاک کشورهای اسلامی سوریه و عراق و حفظ شود و به حرم آل البیت(ع) آسیبی نرسد.

وی تصریح کرد:  از این بابت خوشحال هستند که شهید ذورقی جان خود را فدا کرد و امروز با غلبه بر داعش و گروه‌های تکفیری خون این شهید بزرگوار به ثمر نشسته و عزت و اقتدار را به همراه آورد.

همسر شهید ذورقی تاکید کرد: فقدان شهید ذورقی در منزل برای ما بسیار سخت است اما پس از شنیدن خبر پیروزی بر داعش بسیار خوشحال هستیم.

وی خطاب به سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: این پیروزی را به سردار تبریک می‌گویم و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند "ایشان شهید زنده هستند" و به این سردار بزرگ اسلام می‌گویم 3 سرباز دیگر در خانه تربیت می‌کنم و با دست با کفایت‌شان می‌سپارم تا با فرمانبرداری از سردار سلیمانی، سربازی آقا امام زمان(عج) کنند.

سید محمد حاجی حتملو، پدر شهید سید احسان حاجی حتم لو هم در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: خبر شهادت سید احسان را به صورت مستقیم به ما اطلاع ندادند و گفتند در ابتدا زخمی شده و از سوریه به تهران منتقل شده و پس از آن گفتند کهای کاش شهید می‌شد چون که وضعیتش وخیمه است و سپس به من گفتند که سید احسان به شهادت رسیده است.

وی تصریح کرد: این پیروزی بزرگ، پیروزی حرم آل البیت(ع) بود و ما خانواده‌های ایرانی از شنیدن این خبر خوشحال هستیم و مردم این پیروزی را مدیون خون شهدا و جانفشانی‌های آنها می‌دانند.

پدر شهید مدافع حرم استان گلستان افزود: شهدای مدافع حرم با خون خود از سوریه و عراق دفاع کردند و خوشبختانه به حرم حضرت زینب(س) و رقیه(س) هیچ آسیبی نرسید.

حتم‌لو گفت: از سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی تشکر می‌کنیم و به رهبر انقلاب اسلامی تبریک می‌گوییم که چنین سرداری را پرورش داده که به قول خود حتی یک ماه زودتر عمل کرده است.

ملکه ساورعلیا، مادر شهید غریب هم در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه از شنیدن خبر پیروزی جبهه مقاومت در منطقه بسیار خوشحال شدم، گفت: شهید غریب می‌گفت اگر مقام معظم رهبری فرمان دهد که از آسمان به پایین بپرم این کار را می‌کردم و من پیرو مکتب پسر هستم و از جان و دل از پیروزی جبهه مقاومت و مدافعان حرم در منطقه خوشحال هستم.

این مادر شهید، سردار سلیمانی را مایه عزت و اقتدار اسلام دانست و تاکید کرد: از اینکه داعش در منطقه به آخر خط رسیده بسیار خوشحالم و از پاسداران و سربازان اسلام که با گروه‌های تکفیری و داعش در منطقه به مقابله پرداختند تشکر می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

نظر شما