شناسهٔ خبر: 22623781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نایب رئیس هیئت دوومیدانی خراسان رضوی عنوان کرد؛

برنامه ریزی برای کسب رتبه نخست درمسابقات دوصحرانوردی زنان کشور

مشهد- نایب رییس هیات دوومیدانی خراسان رضوی گفت: برنامه ریزی کردیم در مسابقات دو صحرانوردی زنان در رده سنی جوانان مقام اول کشور را کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

 هما بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم اعزامی برای شرکت در مسابقات دو صحرانوردی که به میزبانی مریوان برگزار می‌شود شامل چهار نفر از دونده‌های زن استان است.

وی افزود: همچنین در مسابقات با رده سنی بزرگ‌سالان چهار نفر از استان اعزام می‌شوند که به علت مصدومیت یکی از دوومیدانی کارها نمی‌توانیم وعده مقام اول کشوری را بدهیم اما بر روی سکوهای دو و سوم خواهیم ایستاد.

بیگی تصریح کرد: مسابقه دوی صحرانوردی قهرمانی جوانان و بزرگ‌سالان کشور در بخش بانوان صبح پنجشنبه ۲ آذر ماه در شهر مریوان برگزار می‌شود. دختران جوان مسافت ۶ کیلومتری را خواهند پیمود و بانوان بزرگ‌سال نیز در مسافت ۱۰ کیلومتری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نایب رییس هیئت دو و میدانی خراسان رضوی همچنین در خصوص مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: در این مسابقات که در اوایل بهمن ماه برگزار می‌شود، ۱۲ نفر از زنان دوومیدانی خراسان رضوی حضور خواهند داشت.

وی گفت:  پیرامون برگزاری مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در تهران، بازی‌های آسیایی جاکارتا، بازی‌های المپیک توکیو، المپیک آسیایی نوجوانان در آرژانتین، قهرمانی جوانان آسیا در ژاپن و همچنین مشکلات پیش روی استان‌ها در حوزه دو و میدانی بانوان، مجمع سالیانه نواب رئیس هیئت های دو و میدانی استان‌ها در شهرستان مریوان برگزار می‌شود.

نظر شما