شناسهٔ خبر: 22623479 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مانور امدادو نجات در دانشگاه شهرکرد+فیلم

مانور امدادو نجات در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزچهارمحال وبختیاری، رئیس دانشگاه شهرکردگفت:هشت گروه آموزش دیده در نخستین  مانور زلزله دانشجویی کشور فعالیت کردند.  مانور امدادو نجات در دانشگاه شهرکرد+فیلم

شایان شامحمدی افزود:ارائه آموزش‌های ایمنی به منظورکاهش خسارت جانی ومالی درحوادث غیرمترقبه ازاهداف برگزاری مانور امداد و نجات است.
شامحمدی هدف از اجرای این مانور را ارائه آموزش‌های ایمنی به منظور کاهش خسارت جانی و مالی در حوادث غیرمترقبه برشمردوگفت:علاوه بر چنین آموزش‌هایی باید نسبت به استاندارد و مقاوم‌سازی ساختمان‌های هر مکان از جمله دانشگاه‌ها اقدام کرد.
وی با بیان اینکه برای مقاوم‌سازی دانشکده کشاورزی این دانشگاه، پنج هزار میلیارد ریال هزینه شد، گفت: این دانشگاه بیش از 10 هزار نفر جمعیت دارد لذا مقاوم‌سازی دیگرساختما‌های آن به ویژه خوابگاه‌های دانشجویی در اولویت برنامه‌های این دانشگاه قرار دارد.

 

 
مانور امدادو نجات در دانشگاه شهرکرد+فیلم مانور امدادو نجات در دانشگاه شهرکرد+فیلم مانور امدادو نجات در دانشگاه شهرکرد+فیلم مانور امدادو نجات در دانشگاه شهرکرد+فیلم مانور امدادو نجات در دانشگاه شهرکرد+فیلم مانور امدادو نجات در دانشگاه شهرکرد+فیلم مانور امدادو نجات در دانشگاه شهرکرد+فیلم

نظر شما