شناسهٔ خبر: 22623263 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مسئول فاجعه قطار سمنان، قالیباف را به مناظره فرا خواند!

مدیرعامل سابق شرکت راه‌آهن و معاون عباس آخوندی در دولت یازدهم که به تازگی هم توسط نجفی به سمت معاون حمل و نقل شهرداری تهران منصوب شده است؛ در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا، محمدباقر قالیباف را به مناظره فراخواند!

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو ،محسن پورسیدآقایی، مدیرعامل سابق شرکت راه‌آهن و معاون عباس آخوندی در دولت یازدهم که به دلیل مسئولیت داشتن در فاجعه قطار سمنان مجبور به استعفا شد.

وی که به تازگی هم توسط نجفی به سمت معاون حمل و نقل شهرداری تهران منصوب شده است؛ در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا، محمدباقر قالیباف را به مناظره فراخواند!

او در واکنش به صحبت‌های اخیر قالیباف مبنی بر سیاسی بودن تعطیلی خط ۷ مترو تهران گفته است: اگر واقعیت‌های عملکرد گذشته در بسیاری از حوزه‌ها کمتر گفته می‌شود، فقط و فقط به خاطر این است که اعتماد مردم به نهاد شهرداری که در سال‌های گذشته به حد کافی آسیب دیده است، بیش از این مخدوش نشود.

وی ادامه داد: در عین حال اگر تردید دارند یا نمی‌خواهند بپذیرند که افتتاح خط ۷ مترو عجولانه و بازی تبلیغاتی با جان و سلامتی مردم بوده، بنده برای مناظره در این خصوص در هر دانشگاهی که ایشان تعیین کنند، اعلام آمادگی می‌کنم

نظر شما