شناسهٔ خبر: 22623116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اهدای پنج جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت بروجردی

مسئول بسیج خواهران بروجرد گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج پنج جهیزیه کامل به پنج نفر از خواهران بسیجی بی بضاعت بروجرد اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نسرین فائزی مسئول بسیج خواهران بروجرد گفت: امسال برای نخستین بار برنامه اهدای جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت بسیجی بروجرد اجرا شد که پنج جهیزیه کامل به پنج نفر از خواهران بسیجی اهدا گردید.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی هر یک از جهیزیه‌ها به مبلغ ۱۰ میلیون تومان بوده و در مجموع ۵۰ میلیون تومان برای پنج جهیزیه هزینه شده و طی مراسمی این جهیزیه‌ها به نوعروسان اهدا خواهد شد.

فائزی اعزام گروه‌های جهادی به روستا‌ها را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و افزود: در این هفته ۳۰ نفر در قالب گروه‌های جهادی به روستا‌ها و پایگاه‌ها اعزام می‌شوند و خدمات مشاوره‌ای و اخلاقی را ارائه می‌دهند.

به گفته وی این گروه‌ها از استاید مشاوره‌ای هستند که با برگزاری کلاس‌های مشاوره در زمینه‌های مختلف خدمت رسانی می‌کنند.

مسئول بسیج خواهران بروجرد تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی زن و خانواده از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته در بروجرد اجرا می‌شود که این کارگاه‌ها با محوریت کاهش طلاق و افزایش ازدواج خواهد بود.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های مختلفی توسط بسیج خواهران اجرا می‌شود که این برنامه‌ها از مهمترین برنامه‌های این ایام هستند.

انتهای پیام/م

پنج جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت بروجردی اهدا شد

نظر شما