شناسهٔ خبر: 22623110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همزمان با هفته بسیج

سپاه بناب ۴۰ زیارت اولی سالخورده را به مشهد مقدس اعزام کرد

R7887/P1377/S6,47/CT1

فرمانده سپاه بناب گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در هفته بسیج برگزار می‌شود که اعزام ۴۰ نفر از بنابیان سالخورده که تا به حال به مشهد مقدس سر نکرده بودند به این شهر بود.

صاحب‌خبر -

فرمانده سپاه پاسداران، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بناب با اشاره به اهمیت سفر به این زائران، اظهار کرد: اکثر کسانی که در این روز به مناسبت هفته بسیج که مصادف با وفات حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) بود به مشهد مقدس مشرف می‌شوند از سالخورده‌های بسیجی و شهروندان بنابی بودند که تا به‌حال به مشهد مقدس سفر نکرده‌اند.

وی افزود: این اعزام با هماهنگی و مساعدت آستان قدس رضوی صورت گرفت.

سرهنگ عمران دوستی، با بیان اینکه هدف اصلی از این اعزام انجام وظیفه معنوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: انجام امورات معنوی در کنار امورات نظامی، عمرانی و سیاسی از جمله وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که این حرکت نیز در این راستا صورت گرفته است.

وی در خاتمه افزود: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی سپاه پاسداران در هفته بسیج ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه بناب با اشاره به برنامه‌های سپاه ناحیه بناب در طول هفته بسیج، تصریح کرد: بیش از 200 برنامه توسط سپاه بناب به مناسبت هفته بسیج در طول این هفته برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با این برنامه‌ها، خاطرنشان کرد: یادواره های شهداء، نشست‌های روشنگری، دیدار از خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین تجمع بسیجیان شهرستان بناب با نام حماسه شکوه و پایداری را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما