شناسهٔ خبر: 22622937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار زنجان:

بانک‌ها برای انجام تعهدات، نیازمند حمایت هستند

زنجان-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان گفت: بانک‌ها برای انجام تعهدات خود، نیازمند حمایت هستند و این حمایت در دستور کار متولیان مربوطه قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر  و به نقل از استانداری زنجان؛ فرامرز نیک سرشت در جلسه شورای هماهنگی بانک ‌های عامل استان، با بیان اینکه یک بانک توانمند می تواند مشکلات اعتباری بخش های مختلف اقتصادی را برطرف کند، اظهار کرد: مسئولان ذی ربط باید اعتماد بانک ها برای انجام تعهدات را جلب کنند و با توجه به منابع محدود مالی، باید افزایش عملکرد با بهره وری بالایی صورت گیرد.

وی به وجود ۱۸ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی روستایی در معرض خطر و آسیب در استان اشاره کرد و افزود: تمامی مدیران استانی و متولیان مربوطه، باید برای مقاوم سازی این واحدها، پیش قدم شوند و از تجربیات کشور در این زمینه استفاده کنند تا عملکرد قابل قبولی در بین مردم داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با اشاره به اختیارات مدیران بانک های استان، خاطر نشان کرد: مدیران بانک های عامل استان باید از اختیارات قانونی خود برای پرداخت تسهیلات بخش های مختلف، استفاده لازم را ببرند.

نیک سرشت با بیان اینکه باید سیستم بانکی استان توجه لازم به پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب سامانه تعریف شده را داشته باشد، افزود: پرداخت تسهیلات خارج از سامانه مذکور در عملکرد استان برای سال آتی و تعیین سهمیه تعریف شده استانی، تاثیر منفی خواهد داشت.

نظر شما