شناسهٔ خبر: 22622918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کل کار آذربایجان شرقی:

ظرفیت کارآفرینی دانشگاه ها برای اشتغالزایی مورد توجه قرار گیرد

نصر: مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: ظرفیت های بالای کارآفرینی در دانشگاه های استان باید برای توسعه اشتغال و بازار کار مورد توجه قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از مهر، یونس طاهری سه شنبه در مراسم آغاز بکار گردهمایی سه روزه کارآفرینی و دانشگاه کارآفرین در دانشگاه تبریز، ضمن تقدیر و قدردانی از برگزار کنندگان این نشست گفت: در این استان در سال های اخیر کانونی تحت عنوان کارآفرینی تشکیل شده که در راس آنها استاندار قرار داشته و نمایندگانی نیز از دیگر نهادها و دستگاه ها از جمله دانشگاه تبریز حضور دارد.

وی افزود: در حال حاضر در دانشگاه های استان ظرفیت های بالایی در حوزه کارآفرینی وجود دارد که باید از این پتانسیل ها برای توسعه اشتغال و بازار کار بهره مند شد.

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی آذربایجان شرقی یادآور شد: کانون کارآفرینی استان، کانون اتاق فکر و کمیته های تخصصی با حضور اساتید و محققان دانشگاه شکل گرفته که برای رسیدن به مسیر درست در حوزه کارآفرینی، استفاده از ایده ها و طرح های دانشگاه ها و آسیب شناسی آنها ضروری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما