شناسهٔ خبر: 22622879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار سمنان:

ظرفیت احزاب در تصمیم‌گیری‌های استانی به کار گرفته شود

R41366/P1486/S6,64/CT11

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه فعالیت احزاب بستر سازندگی را فراهم می‌کند گفت: بهره‌گیری از ظرفیت احزاب در تصمیم‌گیری‌های استانی در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدرضا خباز پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای حزب مردم‌سالاری استان سمنان و برخی از سئولان سیاسی استان اظهار داشت: احزاب مختلفی در استان سمنان فعالیت دارند که باید نسبت به تقویت فعالیت آنان اقدامی مؤثر انجام شود.

وی با بیان اینکه توسعه و تقویت این فعالیت‌های زمینه پاسخگوی مطالبات اعضای این احزاب را فراهم می‌کند افزود: اکنون حزب مردم‌سالاری استان سمنان فعالیت مطلوبی دارد به‌گونه‌ای که در تمام مراکز شهری و حتی در سایر استان‌ها نیز این فعالیت گسترش‌یافته است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت احزاب در تصمیم‌گیری‌های استانی در دستور کار قرار دارد اذعان کرد: فعالیت احزاب بستر سازندگی را در جامعه فراهم می‌کند و نباید به دولت خاصی وابسته باشند.

وی ابراز داشت: حزب مردم‌سالاری یکی از احزابی است که همواره به‌صورت مستقل از دولت فعالیت می‌کند و با تعویض سکان‌دار دولت تغییری در عملکرد این حزب ایجاد نمی‌کند.

خباز با تأکید بر اینکه فعالیت احزاب بخش عمده‌ای از مشکلات مردم را مرتفع می‌کند تصریح کرد: احزاب در جامعه باوجود نقش مشورتی که دارند می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های آینده این استان نیز به مسئولان استانی کمک‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه دولت نیز باید در راستای تقویت فعالیت احزاب کمک کند خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات مردم و انتقادهای سازنده از دولت بسترهای توسعه‌ای را در سطح کشوری فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما