شناسهٔ خبر: 22622862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس پلیس راهور گلستان مطرح کرد

کاهش ۱۸ درصدی فوتی‌ها در حوادث ترافیکی در استان گلستان

R41471/P41362/S6,70/CT11

رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: در ۷ ماه گذشته فوتی‌های ناشی از تصادفات درون و برون‌شهری در استان گلستان ۱۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ایوب شرافتی ظهر امروز در همایش  یادبود قربانیان حوادث ترافیکی در گرگان اظهار داشت: در استان گلستان 7 ماه گذشته 18 درصد در حوادث  ترافیکی و 6 درصد هم در  مجروحان این حوادث کاهش داشتیم

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گلستان تاکید کرد: بیشترین قربانیان این حوادث هم مربوط به متور وسواران هستند که آمار 87 درصدی را به خود اختصاص داده‌اند.

شرافتی خاطرنشان کرد: همه ارگان‌ها دست به دست هم بدهیم  و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شرایط بهتری را رقم بزنیم .

وی با اشاره به اینکه بیشتر کشته‌شدگان موتورسواران هستند، گفت: موتور سیکلت‌سواری واقعا  در ترافیک درون شهری به شکل معظل و چالش تبدیل شده است،  باید با رعایت قوانین وقانونمند رانندگی  کردند به دنبال کاهش این معضل باشیم .

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات روزی شاهد کاهش این حوادث در سطح شهرها و استان گلستان باشیم .

انتهای پیام/

نظر شما