شناسهٔ خبر: 22622859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

جذب سرمایه گذار زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جذب سرمایه گذار زمینه ساز توسعه بیشتر چهارمحال و بختیاری است.

صاحب‌خبر -

سیامک سلیمانی دشتکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار زمینه ساز توسعه بیشتر چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: توسعه این استان در پی ورود بخش خصوصی محقق می شود.

وی عنوان کرد: باید از ظرفیت های مختلف این استان برای سرمایه گذاری استفاده کرد.

جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف در چهارمحال و بختیاری ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی، آب معدنی، گیاهان دارویی، شیلات و... در این استان ضروری است.

وی اظهار داشت: باید تلاش شود که موانع سد راه سرمایه گذاران در چهارمحال و بختیاری برداشته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دولت در راستای توسعه زیرساخت ها در این استان گام های بلندی برداشته است.

توسعه جاده ها در چهارمحال و بختیاری از مهمترین اقدامات دولت به شمار می رود

وی ادامه داد: توسعه جاده های چهارمحال و بختیاری از مهمترین اقدامات دولت در این استان به شمار می رود که نقش مهمی در افزایش سرمایه گذاری داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: توسعه بخش صنعت نیازمند ورود سرمایه گذار است که باید تلاش شود این بخش توسعه بیشتر یابد.

وی ادامه داد: بخش گیاهان دارویی از دیگر ظرفیت های ارزشمند استان چهارمحال و بختیاری است که باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

نظر شما