شناسهٔ خبر: 22622808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان آتش نشانی رباط کریم خبر داد؛

اطفاء ۳۹ مورد حریق در ماه جاری توسط آتش نشانی رباط کریم

رباط کریم- رییس سازمان آتش نشانی رباط کریم ضمن تشریح عملکرد یک ماهه این سازمان گفت: ۳۹ مورد حریق در ماه جاری توسط آتش نشانی رباط کریم اطفا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا موسوی، بعد از ظهر سه شنبه ضمن تشریح عملکرد یک ماهه اخیر سازمان آتش نشانی رباط کریم در جمع خبرنگاران، گفت : در آبان ماه سال جاری ۳۹ مورد حریق و آتش سوزی از طریق تماس های تلفنی شهروندان به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گزارش شده است که اقدامات لازم از سوی واحد اطفاء حریق صورت گرفته است.

وی افزود: بیش از ۸ مورد آتش سوزی مربوط به خودرو ،  ۴ مورد مربوط به محبوس شدن در آسانسور ، یک مورد کشف جسد و دو مورد مربوط به گزیده شدن حیوانات  گزارش شده است که اقدامات لازم از سوی این سازمان صورت گرفته است.

موسوی خاطر نشان کرد : این سازمان در راستای ارتقاء سطح ایمنی ساختمان ها و همچنین رعایت دستورالعمل های ایمنی در منازل نسبت به فرهنگ سازی در زمینه پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی به اطلاع رسانی در سطح شهر و مدارس اقدام نموده است چرا که فرهنگ ایمنی آموختنی است؛ از این رو می توان گفت که یکی از علل عمده نامناسب بودن فرهنگ ایمنی پایین بودن سطح آگاهی افراد است و بر این اساس یکی از راهکارهای ارتقای آن بالا بردن آگاهی‌ها از طریق انواع آموزش ها می‌باشد.

نظر شما