شناسهٔ خبر: 22622610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

مردمی بودن رمز موفقیت سپاه است

R41371/P1357/S6,73/CT12

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی موفقیت‌های سپاه را در جبهه‌های مختلف به سبب مردمی بودن آن دانست و گفت: اگر امروز هم سپاه در کشور و منطقه منشأ اثر است به سبب پشتیبانی و حمایت مردم است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی در دیدار با فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان خنداب به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بر مسائل کلیدی کشور تمرکز کرده است گفت: حضرت امام خمینی(ره) با نهضت خود دنیا را متحول و بیدار ساخت.

وی افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشورها بین دو ابرقدرت غرب و شرق تقسیم شده بودند و اما شکل‌گیری انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن آن باعث شد که هیمنه پوشالی استکبار جهانی در هم شکند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی سبب شد تا زحمات چند 100 ساله استکبار برای بلعیدن دنیا از بین برود و شعار کلیدی "نه شرقی، نه غربی" الگویی برای دستیابی به استقلال و آزادی به دنیا معرفی کرد.

کریمی بیان کرد: دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران بر سر نفت، موشک و هسته‌ای نیست، اصل و اساس استکبار با پیروزی انقلاب اسلامی زیر سوال رفته است و این همان علت دشمنی آمریکا با ملت ایران است در طول این 38 سال استکبار جهانی توطئه‌های متعددی را علیه ملت ایران به کار برده است لذا باید همچنان منتظر حملات شدیدتری از سوی دشمن باشیم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی محور جبهه مقاومت را ولی‌فقیه و سپاه می‌داند به همین سبب درصدد است تا نعمت ولایت و سپاه را از این جامعه بگیرد تا در جبهه‌هایی که در مقابل ملت ایران ایستاده است به پیروزی دست پیدا کند و برای رسیدن به این هدف امروز وارد میدان شده و قانون «کاتسا» را تصویب کرده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: تحریم سپاه، تحریم یک نهاد نیست بلکه تحریم همه ملت ایران است، سپاه از سه ویژگی مهم ولایی، انقلابی و مردمی بودن برخوردار است و اگر بسیج را بخش مردمی سپاه بدانیم قانون «کاتسا» یعنی تحریم ملت ایران، سپاه چیزی جز مردم نیست و ما پاسداران هم امانتدار این مردم هستیم.

کریمی با بیان اینکه سپاه زمینه ساز ظهور مردم در جبهه‌های مختلف است گفت: اگر در طول دفاع مقدس مردم در کنار ارتش و سپاه قرار گرفتند به واسطه همین امر بود حتی در بحث سازندگی هم سپاه زمینه‌ساز حضور مردم است.

وی اضافه کرد: اگر امروز قرارگاه سازندگی موفق به ساخت پروژه‌های بزرگ و اقدامات سازنده‌ای شده است که از دولت سازندگی تا به امروز هیچ دولتی نمی‌تواند منکر این شوند که قرارگاه سازندگی در هیچ یک از اقدامات اساسی کشور نقش نداشته است به واسطه بیش از 150 هزار نیروی مردمی و هزاران بسیجی نخبه و دانشمندی است که در این قرارگاه در کنار پاسدران برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش دارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: قرارگاه سازندگی در حال حاضر در 5 استان کشور زیرساخت 10 میلیون شغل را آماده کرده و همه این اقدامات را به پشتوانه مردم انجام داده است.

کریمی تصریح کرد: حتی موفقیت در جبهه مقاومت هم به سبب حضور و پشتیبانی مردم است، حشدالشعبی یا بسیج مردمی عراق هم الگویی برگفته از بسیج کشورمان است و امروز شاهدیم که همان‌طور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند امروز هسته‌های اصلی حزب‌الله در دنیا شکل گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما