شناسهٔ خبر: 22622497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد

اهمیت تصمیمات رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در مقابله با جبهه معاند نظام

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: تصمیمات رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در مقابله با جبهه معاند نظام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی دارابی بعداز ظهر امروز در کارگاه آموزشی توجیهی مدیران قرارگاه‌های فرهنگی شهرستان‌های منطقه شمالغرب کشور که در هتل قهوه‌سویی سرعین برگزار شد اظهار کرد:  تصمیمات رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در مقابله با جبهه معاند نظام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در استان‌ها و شهرستان‌ها در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و با مسائل و آسیب‌های موجود در این حوزه کاملا آشنایی دارند، به همین دلیل ارتقای مهارت‌های تبلیغی و مدیریتی آنها بسیار کلیدی و مهم است.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید تجلی ناب صفات فضیلت‌مدار از جمله حلم، حیا، صداقت و امانت باشد تصریح کرد: مجالس ما باید تحول‌گرا، فضیلت‌آفرین، دارای رویکرد مثبت و رو به جلو باشد تا بتوانیم عملکرد مثبت و تأثیرگذاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: لازم است مدیران شهرستان‌ها با رصد آسیب‌های موجود در هر منطقه راهکارهای مناسب و کارشناسی شده را احصا و برای آنها تلاش مستمری داشته باشند.

دارابی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در راستای توانمندسازی مدیران قرارگاه‌های فرهنگی افزود: استان اردبیل میزبانی مناسبی از سومین کارگاه آموزشی مدیران شمالغرب کشور داشته است و دو کارگاه آموزشی نیز در آینده نزدیک در مناطق جنوب غرب و شمال کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

نظر شما