شناسهٔ خبر: 22622271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرماندار ویژه میانه مطرح کرد

اختصاص مبلغ ۴.۵ میلیارد ریال برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس میانه

R7887/P1357/S6,47/CT11

فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز سیستم گرمایشی مدارس شهرستان میانه اعتبار تخصیص‌یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میانه، حمید شکری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان میانه با اشاره به اینکه تمامی مدارس شهرستان میانه از سیستم گرمایشی مناسب برخوردار هستند اظهار کرد: از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز سیستم گرمایشی مدارس شهرستان میانه اعتبار تخصیص‌یافته است.

فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و برودت هوا بر اهمیت سیستم گرمایشی مناسب در مدارس تأکید کرد و گفت: در مورد سیستم گرمایشی در مدارس شهرستان میانه مشکلی وجود ندارد و اقدامات لازم جهت آرامش و آسایش دانش آموزان در مدارس انجام پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه تمامی مدارس شهری دارای کتابخانه هستند افزود: 90 درصد مدارس روستایی نیز مجهز به کتابخانه مدرسه‌ای و 10 درصد دارای کتابخانه کلاسی هستند و دلیل اینکه 10 درصد از مدارس روستایی کتابخانه مدرسه‌ای ندارند زیر حدنصاب بودن دانش‌آموزانی است که از کتابخانه درون کلاسی برخوردارند.

شکری در ادامه بابیان اینکه در بحث تجهیز مدارس به کتابخانه 16 درصد رشد داشتیم گفت: از سوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان به مدارس شهرستان به ارزش 295 میلیون ریال کتاب در قالب نمایشگاه‌های کتاب در سطح مدارس شهرستان توزیع‌شده است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی به اهمیت برگزاری کلاس‌های آموزشی پدافند غیرعامل در مدارس میانه تأکید کرد و گفت:  آموزش دانش آموزان درزمینه پدافند غیرعامل برای مقابله با مسائل و حوادث طبیعی و غیرطبیعی امری بسیاری ضروری است لذا کشور ما از حادثه‌خیزترین کشورها در بحث زلزله هست که در این خصوص آموزش‌وپرورش باید به ارائه گزارش اقدامات انجام‌یافته بپردازد.

به گزارش تسنیم شکری در پایان از حس نوع‌دوستی مردم شهرستان میانه در کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور با اعزام 10 کامیون شامل 1000 تخته پتو و اقلام دیگر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما