شناسهٔ خبر: 22622053 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حضرت آیت الله علوی گرگانی:

با خدمت رسانی به جامعه امید تازه به جامعه دمیده شود

حوزه/حضرت آیت الله علوی گرگانی در سفارش به مردم گفتند: امید است همه مردم برای ثبت نام کارت هوشمند به ایستگاه و دفاتر پیش خوان بروند و مسئولین را در خدمت رسانی یاری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار خلیلی مدیر کل ثبت احوال استان که در بیت معظم له برگزار شدگفتند: خدای متعال نعمت های زیادی از جمله آن علم و هنر است در اختیار انسان گذاشته و لازم است در هر عصر و زمانی از این نعمت ها برای سهولت کار بهره برد.

معظم له اظهارداشتند: امروز در شرایط بسیار مهمی از لحاظ ابزار و صنایع قرار داریم و لازم است از این ظرفیت مهم برای پیش برد اهداف و سهولت کار استفاده بهینه انجام داد.

 ایشان به روایتی از حضرت علی(ع) که فرمود« اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم» اشاره کردند و افزودند: فعالیت هایی مانند راه ثبت نام کارت هوشمند، ثبت اطلاعات جامع افراد، راه اندازی ایستگاه های سیار از جمله همین عمل به سفارش حضرت علی(ع) در مورد نظم امور است.

معظم له اظهار داشتند: قطعا با ثبت اطلاعات فردی همه افراد، چهره نگاری و انگشت نگاری  شاهد اتفاقات خوبی در عرصه خدمت رسانی، امور اجتماعی و فرهنگی و کاهش بزهکاری خواهیم شد و همین مسئله می تواند امید تازه به جامعه بدمد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در سفارش به مردم گفتند: امید است همه مردم برای ثبت نام کارت هوشمند به ایستگاه و دفاتر پیش خوان بروند و مسئولین را در خدمت رسانی یاری کنند.

40/313

نظر شما