شناسهٔ خبر: 22622012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون دادگستری استان کرمان:

برگزیدگان جشنواره «قلم و عدالت» معرفی می شوند

کرمان - معاون دادگستری استان کرمان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات برتر دستگاه قضائی استان کرمان تحت عنوان «قلم و عدالت» گفت: نفرات برتر در اختتامیه این جشنواره معرفی می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمد باقر اسلامی رئیس ستاد برگزاری جشنواره قلم و عدالت اظهار داشت: صادقی معاون قوه قضائیه میهمان و سخنران ویژه مراسم اختتامیه جشنواره خواهد بود.

وی اعلام کرد: در این مراسم اعضا شورای قضائی استان، مسئولان و مدیران استان نیز حضور خواهند داشت و رئیس کل دادگستری استان، امام جمعه و استاندار کرمان نیز سخنرانی می کنند.

اسلامی عنوان کرد: این جشنواره با هدف بهره مندی از فرصت و ظرفیت رسانه محلی (مکتوب، الکترونیکی، برخط، دیداری، شنیداری استان کرمان) و مشارکت آنان به انتشار مطالب و اخبار دستگاه قضائی و نیز تولید محتوا در قالب های (خبر، گزارش، مصاحبه و ...) و ایجاد رقابت در تولید مطالب با کیفیت توسط رسانه ها برگزار شده است.

اسلامی ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره هایی در راستای افزایش آگاهی های عمومی و حقوقی، کاهش دعاوی و تشکیل پرونده، جذب و ارتقاء اعتماد عمومی، افزایش رضایت مندی، تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از وقوع جرم است.
وی بیان کرد: طرح جشنواره مطبوعات برتر استان کرمان با عنوان «قلم و عدالت» از مصوبات شورای قضائی و ستاد گرامیداشت هفته قوه قضائیه استان کرمان است و در سال ۱۳۹۵ فراخوان آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

اسلامی گفت: تعداد ۵۷ رسانه در این جشنواره شرکت کردند و هزار و ۹۲۹  اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شد و کار داوری نیز با حضور سه داور پایان  یافته و در روز هفتم آذرماه برابر با نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور رسانه های برتر و خبرنگاران برتر برگزار می شود.

وی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره با حضور اهالی مطبوعات و رسانه ها (خبرگزاری ها، روزنامه های محلی، پایگاه های خبری و هفته نامه ها) استان و نیز خبرنگاران برتر رسانه ها و خبرنگاران برگزیده برگزار می شود.

رئیس ستاد برگزاری جشنواره قلم و عدالت اعلام داشت: به نفرات اول این جشنواره سکه بهار آزادی، نفرات دوم نیم سکه، نفرات سوم و خبرنگاران ربع سکه و نیز نفرات شایسته تقدیر نیز سکه گرمی اعطا می شود.

نظر شما