شناسهٔ خبر: 22620480 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

​واکنش ائتلاف 14 فوریه بحرین و انجمن جوانان یمن نسبت به نشست اتحادیه عرب

ائتلاف 14 فوریه بحرین و انجمن بیداری و همبستگی جوانان یمن در بیانیه های جداگانه نسبت به نشست وزیران خارجه عضو اتحادیه عرب و بیانیه این نشست واکنش نشان دادند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، انجمن بیداری و همبستگی جوانان یمن، نسبت به بیانیه نشست وزیران خارجه اتحادیه عرب علیه جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان واکنش نشان داد و تصریح کرد: ما نسلی پرورش یافته بر اساس دشمنی با دشمنان اسلام و پیامبر اکرم(ص) هستیم و بر این اساس اجازه نخواهیم داد گروهی که با خون جوامع اسلامی تجارت می کنند، به عنوان سخنگوی اعراب و مسلمانان به فعالیت بپردازند و شرافت و کرامت جوامع عربی و اسلامی را تحت تاثیر قرار دهند.
 
این انجمن افزود: بیانیه کسانی که خود را وزیران خارجه نظام های عربی می دانند، تماماً با جوهر صهیونیستی نوشته شده و هیچ ارتباطی به مردم آزاده جوامع اسلامی ندارد. این بیانیه تنها به تقدیم قربانی بیشتر به الهه شرارت یعنی آمریکا و فرزند نازپرورده آن یعنی رژیم صهیونیستی می پردازد.
 
در این پیام آمده است: ما به این بیانیه و سایر مواضع زشت و زننده و همه کسانی که به این بیانیه رضایت داده یا سکوت کرده اند به دیده حقارت می نگریم. جوانان امت اسلامی اجازه نمی دهند گروهی از مقاومت در اختیار اشغالگران قرار گرفته و قربانی توطئه های آمریکا شوند چرا که مقاومت آبروی امت را حفظ کرده و از کرامت مسلمانان دفاع می کند. هر که در این نشست شرکت کرده باشد خیانت بزرگی مرتکب شده و مطمئنا بهای این خیانت، بسیار بزرگ خواهد بود.
 
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در واکنش به برگزاری نشست فوق العاده وزیران عرب و بیانیه پایانی آن علیه ایران و حزب الله نوشت:  این نشست فرصتی برای خالد احمد آل خلیفه نماینده نظام جنایتکار آل خلیفه بود که در برابر نمایندگان کشورهای عربی اشک تسماح ریخته و از مواضع جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت گله کرده و چهره نورانی انقلاب بحرین را خدشه دار سازد.
 
این ائتلاف همچنین اظهار داشت: تروریسم از ویژگی های نظام آل خلیفه و اشغالگران سعودی است که به هتک حرمت و ریختن خون و شکنجه زنان و کودکان و کهنسالان در زندان ها پرداخته، کودکان را با شلیک گازهای سمی به خانه ها خفه کرده و ده ها کودک و شیرخوار را به شهادت رساندند و همچنین انواع جنایت های طایفه ای را علیه ملت اصیل بحرین مرتکب شدند.
 
ائتلاف 14 فوریه در پایان خاطرنشان ساخت: از ملت های آزاده می خواهیم انقلاب ملت بحرین و مطالبات مشروع آن را درک کرده و به یاری مظلومان و مجاهدان بحرینی که همچنان در اشغال نظامیان سعودی قرار دارند بشتابند. سازمان ملل نیز وظیفه دارد در برابر تروریسم در بحرین و همچنین نیروهای اشغالگر سعودی که به کشتار و مصادره حقوق مشروع این ملت می پردازد، ایستادگی کند.

نظر شما