شناسهٔ خبر: 22620466 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

به نام شفر به کام حسيني

تيم فوتبال استقلال تهران در حالي برابر سياه جامگان با تساوي بدون گل متوقف شد که دروازه اين تيم براي سومين بار در حضور وينفرد شفر بر روي حريفان بسته ماند.

صاحب‌خبر -

سيد حسين حسيني دروازه بان جوان استقلال را مي‌توان برنده اصلي اين تيم در هفته‌هاي اخير دانست. او که بازي‌هاي متوالي را در ترکيب ثابت آبي پوشان انجام داد، تبديل به سنگربان شماره يک اين تيم شده است. او حتي توانست نظر کارلوس کي‌روش را هم به خود جلب کرده و براي اولين بار به  اردوي تيم ملي دعوت شود.

دروازه‌بان جوان آبي پوشان از ابتداي حضور وينفرد شفر در استقلال همه بازي هاي اين تيم در ليگ و جام حذفي را انجام داده است و در مجموع 5 باري که در ليگ و جام حذفي به ميدان رفته تنها دو بار دروازه اش باز شده است.

حسيني از هفته نهم تا دوازدهم ليگ برتر که آبي پوشان با هدايت شفر به ميدان رفته‌اند سنگربان اين تيم بوده است و جالب اينجاست که او در اين چهار بازي تنها يکبار آن هم از روي نقطه پنالتي گل خورده است و در سه بازي ديگر کلين شيت کرده است.

حسيني با يک گل خورده در 4 هفته آخر ليگ و سه کلين مي‌تواند به لحاظ عملکرد آماري بهترين دروازه بان حال حاضر ليگ برتر باشد.

نظر شما