شناسهٔ خبر: 22620459 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دیبالا: قول نمی‌دهم که تا پایان دوران بازیگری‌ام در یوونتوس می‌مانم

R1015163/P35350/S3,28/CT10

مهاجم آرژانتینی بانوی پیر می‌گوید بعید نیست که او بیانکونری را به مقصد تیمی جدید ترک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو دیبالا در مصاحبه‌ای با نشریه فرانس فوتبال، از مطمئن نبودن ماندنش در یوونتوس، فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته در کاردیف و رؤیایش برای بردن توپ طلا گفت.

دیبالا درباره فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته که تیمش 4 بر یک مغلوب رئال مادرید شد، گفت: در نیمه دوم همه چیز در تیم ما از هم پاشید و من احساس ناکارآمدی می‌کردم. اینکه در آن بازی یکجا 4 گل خوردیم عجیب بود چون تا پیش از آن ما در لیگ قهرمانان فقط سه گل خورده بودیم.

دیبالا درباره تجاربی که از بازی در کنار جان‌لوئیجی بوفون در یوونتوس و لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین کسب کرده است، هم عنوان کرد: بوفون یک اسطوره و برای همه محترم است. او تقریباً 40 سال سن دارد اما انگار 20 ساله است. رونالدینیو هم همیشه جزو بازیکنان بوده که تحسین‌شان کرده‌ام اما مسی برای مردم کشور ما شخصیتی مانند مارادونا است. برای من بازی در کنار او در تیم ملی یک افتخار است. او ذاتاً یک رهبر است.

دیبالا با اعتراف به اینکه رؤیای کسب توپ طلا را دارد، ادامه داد: یک بار در جمع دوستانم، هر کدام‌مان آرزوی‌مان را گفتیم و آرزوی من هم بردن توپ طلا بود. در حال حاضر اما شاید نیمار به بردن این جایزه نزدیک‌تر باشد تا من. من باید سطح بازی‌ام را ارتقا دهم. نیمار دارد رفته رفته خودش را به مسی و کریستیانو نزدیک‌تر می‌کند. من باید کار کنم تا بهتر شوم و جام ببرم.

مهاجم سابق پالرمو درباره آینده‌اش هم گفت: نمی‌توانم قول بدهم که تمام دوران بازیگری‌ام را در یوونتوس سپری خواهم کرد اما معنای این حرفم هم این نیست که این آخرین فصل حضورم در تورین است.

انتهای پیام/

نظر شما